niedziela, 29 maja 2016

DOVE DermaSpa Youthful Vitality - kosmetyki do ciała dla skóry dojrzałej

Bardzo lubię kosmetyki Dove, a już w szczególności ich serię Youthful Vitality, dedykowaną skórze dojrzałej (ale nie tylko skórze). Najbardziej mile wspominam trio do włosów, które kiedyś Wam opisywałam TUTAJ. Cudownie nawilżało i ujarzmiało moje kręcone, mocno puszące się kosmyki włosów.
Dziś przybliżę Wam kolejną, najnowszą serię DermaSpa Youthful Vitality do ciała dla skóry dojrzałej, z mnóstwem drogocennych składników, które zapewnią skórze prawdziwe odżywienie :)


Balsam do ciała

Balsam do ciała zamknięty jest  w plastikowej, dość miękkiej tubie. Konsystencję ma gęstą, treściwą.
Wchłania się długo, jednak efekt odżywienia i nawilżenia jaki zapewnia jest tego warty.
Bardzo dobrze nawilża skórę, która natychmiastowo po aplikacji staje się gładka, miękka i bardzo elastyczna. Po 2 miesiącach stosowania, a na tyle mi krem wystarczył, zauważyłam niesamowite odżywienie skóry. Nabrała ona ładnego, jednolitego kolorytu, co szczególnie zauważyłam na łydkach i udach.
Skóra została zregenerowana, co szczególnie było jej potrzeba po zimie.

Pachnie prześlicznie, wręcz luksusowo, kwiatowo-owocowo. Bardzo przyjemnie. Zapach pozostaje wyczuwalny na ciele na wiele godzin, co dla mnie jest kolejną jego zaletą.
Używałam go głównie na noc. Na dzień dla mnie byłby zbyt treściwy i za ciężki, jednak bez obaw nie pozostawia on tłustej warstwy.
Polecam go w szczególności osobom z suchą, problematyczną skórą. Choć przy normalnej także świetnie się sprawdza.

Pojemność: 200 ml
Cena: 22 zł

Krem do ciała


Krem do ciała zamknięty jest w plastikowym, dużym słoiku. Ma on pojemność aż 300 ml.
W przeciwieństwie do wyżej opisanego balsamu, krem ma lekką, 'puszystą' kosnystencję niczym mus. Z łatwością się rozprowadza. Wchłania się bardzo szybko. Nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Idealnie nadaje się na dzień.
Nawilża bardzo dobrze. Zmiękcza i wygładza skórę. Nadaje jej elastyczności.
Pachnie równie pięknie jak balsam do ciała, jednak troszkę mniej intensywnie.

Pojemność: 300 ml
Cena: 26 zł

Krem do rąk

Krem do rąk zamknięty jest w tubce. Konsystencję ma treściwą, bardzo bogatą. Pozostawia lekką, delikatnie lepką warstwę, dlatego stosowałąm go głównie na noc pod rękawiczki. W tej roli spisywał się cudownie. Pięknie nawilża skórę, odżywia ją i regeneruje. Moje problematyczne skórki nareszcie wyglądają tak jak powinny. Zniknęły wszelkie zadziorki, które spędzały mi sen z powiek.
Dłonie są niesamowicie gładkie i delikatne w dotyku.
O ile na dzień nie lubię go używać, tak na noc to krem do rąk idealny.

Pojemność: 75 ml
Cena: 17 zł

9 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie :) będę szukać w sklepach i na pewno kupię całą 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię krem do rąk, tyle złego naczytałam się nt. tej serii, a u mnie spisuje się bez zarzutów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię dove :) tej serii nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam zbyt duże zapasy, żeby sięgać po tę serię. Pewnie najszybciej skusiłabym się na krem do rąk, bo zużywanie tego typu produktów idzie mi szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię markę Dove, a w szczególności ich mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam z nimi do czynienia.
    Dawno juz nie sięgałam po Dove.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kosmetykami Dove nie polubiłam się, jednak dałabym szanse tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...