środa, 18 maja 2016

BeGlossy - Oh So Beautiful - maj 2016 - prezentacja zawartości

Właśnie otrzymałam majową edycję pudełka BeGlossy "Oh So Beautiful". Są 4 jego warianty, ja otrzymałam D.
Co w nim znalazłam? :)

 

VICHY Mleczko-serum do ciała Ideal Body 


Miniaturka Ideal Body jednak  nie taka mała, ponieważ zawiera 30 ml balsamu. Z przyjemnością przetestuję ten balsam, tym bardziej, że chyba jeszcze żadnego od Vichy nie miałam (a przynajmniej nie pamiętam). Konsystencję zdążyłam już sprawdzić i jest bardzo leciutki, nie pozostawia tłustej warstwy. Pachnie bardzo ładnie, kwiatowo z delikatną świeżą nutką, ale delikatnie i subtelnie. Zobaczymy jak sobie poradzi z nawilżeniem i ujędrnieniem skóry ;))


SHEFOOT Maska do stóp regenerująco-odprężająca


 Maska to pełnowymiarowy produkt, który znajduje się w saszetce. Kosmetyki SheFoot są mi znane. Cudownie nawilżają skórę stóp. W maseczce w składzie mamy masełko shea, panthenol, glicerynę, olejek rycynowy i wiele innych świetnych składników, które nawilżą i zregenerują skórę stóp. Przetestuję ją na mamie ;)

COSMEPICK Cień do oczu w kredce


Nie przepadam za cieniami w formie kredki, niestety rzadko które są naprawdę trwałe na moich tłustych powiekach. Jednak chętnie sprawdzę jak będzie z cieniem Cosmepick. Żałuję tylko, że trafił mi sie tak ciemny, srebrno-stalowy odcień...
Jest to produkt pełnowymiarowy.


COLOR CLUB Lakier do paznokci (nr 904)



Lakier Color Club to także pełnowymiarowy kosmetyk. Odcień 904 to przepiękna brzoskwinia z mnóstwem maleńkich drobinek w odcieniach złota oraz różu.
Nie miałam nigdy do czynienia z lakierami tej firmy, dlatego chętnie go przetestuję, pomimo tego, że w ostatnim czasie chętniej sięgam po lakiery hybrydowe.


BANDI Krem intensywnie nawilżający Hydro Care 


Krem Bandi najbardziej mnie ucieszył w pudełku. Dobrze go znam, jego miniatura znalazła się rok temu w konkurencyjnym pudełku. Pisałam juz o nim na blogu: TUTAJ. Bardzo dobrze nawilża skóre, a przy tym jest niezwykle lekki. Nie zapycha cery, nie wzmaga też łojotoku w przypadku mieszanej bądź tłustej cery. Idealny na lato, także chętnie będę znowu go używać.

W pudełku znalazł się także drobny prezent: CALVIN KLEIN próbka wody toaletowej CK2 


Idealny zapach na wiosnę i nadchodzące lato. Bardzo świeży z moją ulubioną ozonową nutką. Bardzo lubię zapachy 'unisex', które mogą używać zarówno kobiety jak i mężczyźni.
Calvin Klein jest jedną z moich ulubionych marek, jeśli chodzi o perfumy na lato. W szczególności ubóstwiam ich wersje limitowane zapachu " CK One", jednak najnowszy zapach CK2 idealnie wpasowuje się w ich klimat. Myślę, że polubię go, o ile będzie tak samo trwały ;)


W pudełku była też próbka ochronnego kremu do twarzy 50SPF FARMONA. Akurat szukam dobrych filtrów, które ochronią moją skórę twarzy przed słońcem i zapobiegną przebarwieniom. Mam nadzieję, że znajdę tym samym mojego ulubieńca ;)

 
Pudełka są jeszcze dostępne na stronie BeGlossy.pl

Podoba Wam się zawartość majowego beGlossy?
 

11 komentarzy:

  1. Co myślę? Oh, so porażka :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie krem Bandi przypadł mi do gustu. W tamtym roku miałam 2 takie duże próbki z Shiny i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ciekawa kremu Bandi, ale mam chwilowo zapas kremów na rok i nie będę otwierać kolejnego ^^ I balsamu Vichy. Lakier o ile dobrze kryje to może się sprawdzi, cień w kredce ze względu na drobinki raczej nie będzie moim ulubieńcem. Maska do stóp na lato bardzo spoko. Ale ogólnie bez specjalnego zachwytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam troszkę inną zawartość. Ale też mnie nie powaliła zawartość pudełka, najbardziej podobał mi się zestaw kosmetyków Vichy, który otrzymałam dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie słabo, cieszę się, że nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słabiutkie to pudełko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Słabe, okropne pudełko :( Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie , nie :( Słabo. Jedynie co mi się spodobało to krem do twarzy Bandi :) Nie znam marki i jestem po prostu ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajny zestaw, mnie też najbardziej ucieszyłby nawilżający krem. Jestem ciekawa mleczka z vichy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo słabe wedlug mnie, wszystkie produkty takie pospolite, łatwo dostępne :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.