wtorek, 19 kwietnia 2016

Vaseline Intensive Care Cocoa Radiant - balsam w sprayu

Kilka miesięcy temu w jednym z pudełek ShinyBox znalazł się balsam Vaseline w sprayu. Jako, że byłam go niesamowicie ciekawa to nie czekałam długo, aby go przetestować. Byłam pewna, że forma sprayu to coś idealnego dla takiego leniwca jak ja ;)


Balsam ma leciutką konsystencję płynnego, delikatnie spienionego mleczka. Wchłania się błyskawicznie, natychmiastowo kojąc i zmiękczając skórę. Myślę, że cudownie sprawdzi się latem, np. po opalaniu, kiedy skóra potrzebuje ukojenia.
Nawilża dobrze, choć moja skóra nie jest bardzo wymagająca. Balsam wchłania się dosłownie niecałą minutę, nie zostawia żadnej tłustej. Pozostawia jedwabiście gładką, miękką skórę oraz niesamowicie przyjemny, kakaowo-waniliowy zapach. Balsam ten idealnie sprawdzi się w ciągu dnia, kiedy nie mamy czasu na wchłanianie się tłustych balsamów. Możemy od razu ubrać się bez obawy o pobrudzenie ciuchów.


Spray bardzo leciutko chodzi, nie trzeba się siłować. Można go także zablokować, aby uniemożliwić przypadkowe wydostanie się produktu.

Nie jest to może silnie nawilżający balsam, nie sprawdzi się na suchej, wymagającej skórze... Ale dla osób z normalną skórą, bądź bardzo wrażliwą będzie idealny.

Spray to idealna forma dla osób, które nie lubią klasycznych, tłustych mazideł, które trzeba minutami wcierać w ciało. Niesamowicie polubiłam głównie za to ten balsam i na pewno za jakiś wróci na moją kosmetyczną półkę.

Wydajność jest całkiem dobra, wystarczył mi on na miesiąc czasu.

Używałyście balsamów do ciała w formie sprayu? Jak się u Was sprawdziły?
Lubicie kosmetyki Vaseline?

5 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z KOSMETYKAMI tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej formy jeszcze nie używałam,może być ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. O to coś dla mnie! Jeśli chodzi o balsamy do ciała to jestem najgorszym leniem pod słońcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam z niego zadowolona a teraz używam regenerum i jest nawet lepszy, bardziej nawilżający

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...