piątek, 22 kwietnia 2016

ShinyBox: Spring xoxo - kwiecień 2016 - prezentacja zawartości

W błyskawicznym tempie doszedł do mnie kwietniowy ShinyBox, więc spieszę z prezentacją. Pudełko tym razem wypełnione jest po same brzegi kosmetykami oraz nawet suplementem diety.
Ciekawi jesteście zawartości?


A oto zawartość:


WAX PILOMAX - Odżywka do włosów zniszczonych, normalnych i grubych (produkt pełnowymiarowy)


Odżywek Wax Pilomax jeszcze nie miałam okazji przetestować. Przyda się moim włosom odrobina wygładzenia i połysku, także chętnie ją przetestuję i podzielę się moimi wrażeniami na jej temat na blogu.

CZTERY PORY ROKU - Skoncentrowane serum do rąk i paznokci  (produkt pełnowymiarowy)


Moje dłonie w ostatnim czasie udało się zregenerować, nawet skórki z którymi miałam zawsze duży problem. Jednak serum do rąk na pewno chętnie przetestuję. Nawilżenia nigdy dość, a dodatkowo producent zapewnia o odmłodzeniu :) Jak dotąd kremy od Cztery Pory Roku świetnie się u mnie spisywały.

COSMEPICK - Poczwórne cienie do powiek (produkt pełnowymiarowy)


Trafił mi się bardzo ładny wariant cieni. Idealne kolory do dziennych makijaży w spokojnej tonacji.
Marka Cosmepick jest mi nieznana i mam nadzieję, że cienie zachęcą do poznania jej bliżej. Tym bardziej, że firma oprócz kosmetyków kolorowych oferuje także kosmetyki pielęgnacyjne.

LAMBRE - Odżywka do paznokci (produkt pełnowymiarowy)


Odżywek do paznokci używam bardzo rzadko, szczególnie odkąd robię manicure hybrydowy. Także odżywka od Lambre niespecjalnie mnie ucieszyła w pudełku.
Mam nadzieję, że wkrótce w pudełku pojawi się jakiś lakier hybrydowy :)

GESHA Beauty Collagen Beauty - kuracja na 1 dzień


O Gesha Beauty czytałam już na blogach recenzje ich kolagenowych kuracji. Byłam bardzo ciekawa, zarówno smaku jak i efektów. Smak już poznałam, bardzo smaczny napój, który smakuje jak sok jabłkowy.
Efektów niestety nie poznam po jednej butelce. Szkoda, ale może trafi się jeszcze okazja do porządnego przetestowania. Cena niestety bardzo wysoka, choć w przeciągu roku i tak obniżyli ją prawie 4-krotnie ;)

PODOLOGIC Med - Kremowy opatrunek na zrogowacenia stóp (25 ml)


Tego kremu jeszcze nie miałam, jednak kosmetyki tej firmy są mi dobrze znane. Nie wszystkie dobrze się spisywały, jednak kremy do stóp były świetne. Mam nadzieję, że i ten się sprawdzi.

VASELINE - Lip Therapy - Balsam do ust Rosy Lips (produkt pełnowymiarowy)


Balsamy do ust od Vaseline niedawno recenzowałam w 3 wariantach. Różany jest zdecydowanie moim ulubionym. Bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę ust. Sprawdza się też dobrze do nawilżania skórek wokół paznokci ;) Świetny produkt i cieszę się, że będę miała zapas ;))

W pudełku znalazły się także 3 próbki:
One Ingredient - krem ze śluzem ślimaka
Farmona - Szampon Pokrzywa oraz krem odmładzający Dzika róża


Subskrybenci otrzymali także prezent od Uroda Polska - Oil Repair Kuracja odmładzająca (produkt pełnowymiarowy)


Olejek już dobrze znam, miałam go w jednym z wcześniejszych boxów Inspired By (jeśli dobrze pamiętam to w pudełku Joanny Krupy). Bardzo fajna kuracja, która dobrze nawilża i odżywia skórę.




Pudełka są jeszcze dostępne na stronie ShinyBox.

Podoba Wam się zawartość kwietniowego ShinyBox'a?

9 komentarzy:

  1. całkiem fajna zawartość :) zwłaszcza zaciekawiła mnie ta odżywka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że moje cienie będą takie same jak Twoje piękne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość, ja swoją zobaczę niestety dopiero w środę więc jestem mega ciekawa jak produkty zadziałają i na mojej skórze. Przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że pudełko w tym miesiącu na wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie takie sobie to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  7. też już mam ten box, ale szare cienie, Tobie trafiły ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba skuszę się na subskrypcję Shiny Box ; )

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.