poniedziałek, 4 kwietnia 2016

BJOBJ - Odżywczy szampon do włosów cienkich i zniszczonych z wyciągiem z owsa

O szamponach Bjobj czytałam w samych superlatywach, dlatego musiałam choć jeden z nich przetestować.
Wybór padł na odżywczy szampon do włosów cienkich i zniszczonych z wyciągiem z owsa.


 Szampon zamknięty jest w poręcznej butelce z wygodnym zamknięciem.


 Konsystencję ma dość rzadką, jednak nie spływa z dłoni. Na szczęście bardzo dobrze się pieni i jest niesamowicie wydajny. Butelka 250 ml wystarczyła mi na 2,5 miesiąca (a włosy myję średnio co drugi dzień). Pod tym względem ogromny plus.
Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy. Radzi sobie nawet z olejkami czy środkami do stylizacji włosów. Nie plącze włosów, choć po umyciu nie pozostawia ich jakoś jedwabiście gładkich. Bez odżywki niestety bym ich nie rozczesała, ale taki już urok moich włosów...
Skład ma bogaty i ekologiczny.
Po tych ponad 2 miesiącach odczułam różnicę w kondycji moich włosów, przestały wypadać w nadmiernej ilości, są bardziej gładkie, lśniące. Wyraźnie się wzmocniły i odżyły.
Pozostają też dłużej świeże, porównując do drogeryjnych szamponów. Ale też włosy troszkę bardziej mi się puszą po tym szamponie, co z jednej strony jest plusem, jak i minusem.
Myślę, że to idealny szampon do delikatnych, przetłuszczających się i wypadających włosów.

Nie zawiódł mnie i pozostaje mi go polecić :) Na pewno zakupię kolejną butelkę.

Cena: 33,99 zł
Pojemność: 250 ml 
Dostępność: Bio-Beauty
Skład:


Używacie ekologicznych szamponów? Który szczególnie polecacie?
Znacie kosmetyki Bjobj?

8 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbuję ten szampon bo chciałabym ograniczyć przetłuszczanie włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkretne informację, to lubię w recenzjach. Kosmetyki tej mark bardzo mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. :-) Mnóstwo ciekawych i przydatnych informacji. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, może nie mam nadzwyczaj delikatnych włosów, ale z tym wypadaniem to mnie przekonałaś :) Zapamiętam go sobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie jestem na vitapil by przestały włosy wypadać i są spore efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie zaciekawił, może też wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.