wtorek, 15 marca 2016

TIMOTEI - Zachwycające wzmocnienie - szampon i odżywka do włosów

Timotei coraz częściej wypuszcza nowe serie szamponów i odżywek. Tym razem krótko opiszę Wam o serii: Zachwycające wzmocnienie.


Jak większość szamponów Timotei także tym razem mieści się on w nieprzezroczystej butelce. Poręczne opakowanie. Aby dostać się do szamponu wystarczy delikatnie nacisnąć korek, bez odkręcania i gubienia nakrętek, co często mi się zdarza ;)


Szampon ma odpowiednio gęstą, kremową konsystencję. Bardzo dobrze się pieni. Oczyszcza włosy idealnie. Radzi sobie ze zmyciem olejków, czy środków do stylizacji włosów.
A przy tym nie wysusza włosów, ani w żaden negatywny sposób na nie nie wpływa. Nie spowodował też łupieżu.
Nie plącze włosów. Mimo, że mam zawsze skołtunione włosy to już po użyciu samego szamponu, bez odżywki mogę bez problemu je rozczesać.
Włosy po jego użyciu nie plączą się. Są gładkie, miękkie, lśniące. Dobrze się układają.

Odżywka


Odżywka konsystencję ma gęstą, kremową, ale zarazem lekką. Nałożenie jej równomiernie na włosy nie sprawia problemu. Włosy chłoną ją i czerpią drogocenne składniki.
 W połączeniu z szamponem z tej serii to świetny duet.
Odżywka sprawia, że włosy lśnią jeszcze bardziej niż zwykle. Dobrze się układają, widocznie mniej się puszą i nie elektryzują.
Kosmyki włosów nie są tak niesforne jak dotąd.
Zauważyłam też nawilżenie włosów i odżywienie.
A jak ze wzmocnieniem, które obiecuje producent?
Włosy w ostatnim czasie mniej mi wypadają i to zdecydowanie. Nie wiem ile zasługa to tego duetu, a ile zmiany diety i dodatkowego suplementu diety. Ale włosy wyraźnie odżyły, a i dużo szybciej mi rosną. I tu nie mam co do tego wątpliwości.

Warto wspomnieć o zapachu tego duetu, a jest niesamowity. Przepiękny, niespotykany zapach - połączenie bukietu polnych kwiatów z delikatną waniliowo-migdałową nutą. Zapach jednak jest subtelny i niemęczący. Choć wyczuwalny aż do kolejnego mycia.

Odżywka kosztuje 7,99 zł (200 ml), szampon 8,99 zł (400 ml).
Dostępne niemalże w każdej drogerii, m.in. w Drogeriach Rossmann

Lubicie kosmetyki do włosów od Timotei? Używacie?

7 komentarzy:

  1. Całę wieki nie miałam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szampony z tej serii, odżywki nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki do włosów od TIMOTEI.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach jest super, działanie tradycyjne jak przystało na kosmetyki drogeryjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ostatnio miałam coś z tej firmy? Nie pamiętam...a uwielbiałam ich szampon do włosów brązowych - szczególnie za zapach :) Może skuszę się na ten zestaw skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od lat nie używam kosmetyków z drogerii, nie wiem czy kiedykolwiek miałam kosmetyki timotei :) Niestety moja skóra głowy od razu reaguje na chemię łupieżem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz kupiłam odżywkę z tej olejkowej serii :) Zbiera świetne opinie, zobaczymy jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...