czwartek, 25 lutego 2016

Shinybox We Love It (luty 2016) - prezentacja zawartości

Lutowy ShinyBox zaskoczył mnie tęczą kolorów. Piękne pudełko skryło same bardzo kolorowe kosmetyki, ale nie mam tu na myśli kosmetyków do makijażu, a piękne opakowania. Całość bardzo cieszy oczy i czuć, że wiosna zbliża się wielkimi krokami.
Wyprzedało się błyskawicznie, kilka dni przed planowaną wysyłką.
Co znalazło się w pudełku?



1) AFFECT - Puder fiksujący Fix&Matt - produkt pełnowymiarowy (70 zł / 10g)
Puder dzięki zawartości skrobii ryżowej ma właściwości matujące. Utrwala makijaż i sprawia, że utrzyma się on w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Polecany w szczególności na wielkie wyjścia czy sesje fotograficzne. Doskonale sprawdza się u osób z problematyczną i przetłuszczającą się cerą. Nie przesusza skóry! Nie posiada koloru, dzięki czemu pasuje do każdego odcienia skóry.


Puder bardzo mnie ucieszył z początku. Jednak zaskoczyło mnie brak podanego składu pudru. Ani na opakowaniu, ani na stronie producenta.
Na szczęście skład podano mi na Fb:

Nie zachwycił mnie on przez talk, tym bardziej, że puder do najtańszych nie należy, ale może się sprawdzi i nie zaszkodzi. Reszta składników jest ok. Zobaczymy. Na pewno pojawi się recenzja za kilka tygodni ;)

2) PERFECT.ME - Szampon do włosów - produkt pełnowymiarowy (8,99 zł / 250 ml)
Kosmetyk opracowany z myślą o perfekcyjnej pielęgnacji włosów. Bez parabenów. Bez pochodnych ropy naftowej (olejów mineralnych i parafiny). Bez konserwantów CIT i MIT. Bez sztucznych barwników. Bez ftalanów. Testowany dermatologicznie. Bogata receptura szamponu nadaje włosom jedwabistą miękkość i zdrowy, idealny wygląd.
Szampon do włosów zniszczonych i farbowanych
Stworzony z myślą o doskonałej pielęgnacji i odbudowie włosów zniszczonych, suchych i farbowanych. Zaawansowana receptura szamponu, z regenerującą keratyną, nawilżającym jedwabiem, witaminami i ekstraktem z drogocennego kawioru, łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy, odżywia włosy, zmniejsza ich łamliwość i chroni kolor przed wypłukiwaniem. Włosy odzyskują lśniący, intensywny kolor, jedwabistą miękkość i perfekcyjny, zdrowy wygląd.


Nie znam marki Perfect.Me, ale bardzo jestem jej ciekawa. Niedrogie produkty do włosów, które mogą okazać się całkiem fajnymi ;)) Szampon zawsze się przyda.

3) DOVE - Krem do rąk nawilżający DermoSpa - produkt pełnowymiarowy (13,99 zł / 75ml)
Dzięki dobroczynnym kwasom omega zawartym w olejku oraz technologii Cell-MoisturisersTM przywraca suchej skórze blask oraz jedwabistą gładkość. Aksamitna konsystencja otula skórę i pielęgnuje jak zabieg w SPA każdego dnia!


Krem Dove już zdążył mnie uzależnić od siebie. Niesamowicie ładnie pachnie i błyskawicznie wygładza skórę dłoni, pozostawiając ją jedwabiście gładką. Nie pozostawia on tłustego filmu. Wstępnie jestem na duże TAK.

4) PRESTIGE SOLUTIONS - Płatki pod oczy - produkt pełnowymiarowy (6,99 zł / para)
Błyskawiczna kuracja dla delikatnej skóry pod oczami. Dzięki unikalnym formułom opartym na kolagenie i kwasie hialuronowym hydrożelowe płatki pomogą zachować skórze pod oczami młody i zdrowy wygląd.
Collagen Lifting
Hydrożelowe płatki pod oczy z kolagenem. Błyskawiczna kuracja liftingująco-nawilżająca dla delikatnej skóry pod oczami. Zawarte w płatkach czynnie działające składniki aktywne przenikają w głąb skóry, intensywnie ją nawilżając i rewitalizując. Regularne stosowanie płatków skutecznie spowalnia procesy starzenia.


Lubię tego typu produkty pod oczy. Mam nadzieję, że płatki pod oczy Prestige Solution ładnie ujędrnią moje drobne zmarszczki pod oczami :) Sprawdzę to przed jakimś wielkim wyjściem :)

5)  PERFECT.ME - Zestaw trzech intensywnie odżywiających maseczek do włosów (1,49 zł / szt.)
NATURAL OILS REPAIR - Maseczka do włosów zniszczonych, suchych.
REPAIR & COLOUR SAVE - Maseczka do włosów zniszczonych i farbowanych.
FRIZZ STOP & KERATIN REPAIR - Maseczka do włosów ze skłonnością do puszenia się, matowych, niesfornych.


W moim pudełku znalazły się tylko 2 maski do włosów, zamiast 3. Szkoda, bo to miesiąc temu zabrakło lakieru... Teraz maski... Niby drobne rzeczy, ale mały niesmak pozostaje.
Niemniej maseczek jestem bardzo ciekawa i z chęcią obie przetestuję.

6)  DELIA - Witaminowy balsam do ust Strawberry Sorbet - produkt pełnowymiarowy (5,10 zł / szt.)
Balsam do ust Strawberry Sorbet intensywnie nawilża i wygładza usta. Wzbogacony został pielęgnującymi składnikami aktywnymi: olejkiem rycynowym oraz witaminami E i C, dzięki którym odżywia, regeneruje i chroni. Nadaje ustom piękny, owocowy zapach oraz subtelny kolor. 



Niedawno recenzowałam jedną z pomadek Delia, która zaskoczyła mnie swoją jakością.
Mam nadzieję, że ta choć w połowie będzie równie dobra.

W pudełku znalazły się jeszcze dwie próbki Białego Jelenia: szampon oraz odżywka do włosów:

Ogólnie pudełko jak dla mnie bardzo fajne, może bez wielkiego 'wow'. Wszystkie kosmetyki są łatwo dostępne i większości drogeryjne.  Jednak każdy produkt się przyda i z chęcią przetestuję.



Jak Wam się podoba zawartość?

Ps. W sprzedaży jest już marcowa edycja, która zapowiada się niezwykle słodko :) KLIK

9 komentarzy:

  1. cudowny jest ten krem do rąk, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersje z różowym szamponem. Skład pudru tez mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam różowy szampon i 3 saszetki. Te maski dostępne są tez w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  4. nic z tego nie znam, ale nie powiem zawartość bardzo mi się podoba na pierwszy rzut okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk, szampon, maski, pomadka - jak najbardziej na tak. Ten puder niestety wysusza u mnie skórę, także nie będę go stosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm...Kilka produktów z tego BOX'a chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...