poniedziałek, 22 lutego 2016

BANDI C-White - Emulsja z witaminą C

Bardzo lubię kosmetyki Bandi. Żaden dotychczas mnie nie zawiódł... A jak było z emulsją z witaminą C z serii C-White?


Opis producenta:
Intensywny preparat o działaniu depigmentacyjnym i przeciwstarzeniowym. Zawarta w kremie witamina C przyspiesza produkcję kolagenu i hamuje aktywność enzymów odpowiedzialnych za jego rozpad oraz zapobiega degradacji struktur tkankowych przez wolne rodniki. Dzięki temu procesowi skóra odzyskuje prawidłowe napięcie i elastyczność a zmarszczki ulegają spłyceniu. Zastosowana w preparacie arbutyna hamuje nadmierną syntezę barwnika skóry, wpływając na rozjaśnianie przebarwień i wyrównanie kolorytu cery.


Jak większość kosmetyków Bandi, emulsja zamknięta jest w wygodnej butelce z pompką typu air less.
Pompka nie zacina się. Idealnie dawkuje emulsję. A już jedna pompka wystarczy do jednorazowej aplikacji.


Spodziewałam się lekkiej konsystencji i taką własnie ma emulsja, jednak zarazem jest ona bardzo bogata i treściwa. Zapewne to zasługa masła shea, które jest na drugim miejscu w składzie.
Mimo tego wchłania się błyskawicznie, nie pozostawiając tłustej, ani lepkiej warstwy.

Już po pierwszych aplikacjach czuć niezwykłą miękkość, elastyczność i delikatność skóry. A z każdym kolejnym użyciem skóra wygląda na jeszcze bardziej odżywioną i pełną młodzieńczego blasku. Skóra oprócz nawilżenia dostaje sporą dawkę witaminy C.
Wszelkie przebarwienia i plamy stały się jaśniejsze, bądź zniknęły całkowicie.
Cera nabrała jednolitego koloru. Nawet moje naczynka na nosie stały się mniej widoczne, choć do ideału nadal im daleko.
Mniejsze zmarszczki zostały delikatnie wygładzone, a   cera wygląda na zdrowszą i ... wyraźnie młodszą :)

I mimo tylu plusów to właśnie ta miękka i elastyczna skóra, szczególnie ujęła mnie w tej emulsji.

Mimo mojej wrażliwej i skłonnej do zapychania cery, emulsja nie zapchała, ani nie podrażniła mojej cery w żaden sposób. Choć miałam z początku spore obawy, czy ze względu na masło shea jej używać.

Warto wspomnieć jeszcze o zapachu, który wręcz zachwyca. Emulsja pachnie niezwykle świeżo, jak morska bryza z delikatną ozonową nutką i bukietem kwiatów w tle. Cudownie!
Dawno nie spotkałam się z tak ślicznie pachnącym kremem do twarzy ;)

Cena: 79 zł
Pojemność: 50 ml
Skład INCI: Aqua/Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Ethylhexyl Palmitate, Propylene Glycol, Octyldodecanol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Pentaerythrityl Distearate, Cyclopentasiloxane, Polyacrylate Crosspolymer-6, Dimethicone, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Arbutin, Sodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone Crosspolymer, Butylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Morus Alba Root Extract, Prunus Persica Leaf Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Disodium EDTA, Cyclohexasiloxane, Phenoxyethanol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Parfum/Fragrance, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool 

Emulsję dostałam w pudełku Inspired By Joanna Krupa. Bardzo ucieszyłam się z niej, ponieważ tak jak wspomniałam na wstępie każdy kosmetyk Bandi świetnie u mnie się sprawdzał. Mimo wysokich cen kosmetyki są warte każdej złotówki. Obietnice producenta pozostają spełnione a to jest najważniejsze. I tak też jest w przypadku emulsji, o której dziś była 'mowa' :)

Lubicie kosmetyki Bandi? Używacie?
Jak się u Was sprawdzają?

10 komentarzy:

  1. Kocham produkty z witaminą C, ale tego nie znam, ale po Twojej recenzji mam ochotę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie mialam nic z Bandi;) ale widze ze warto;)
    p.s zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam produktów tej firmy, ale ta emulsja, z tego co piszesz, to kosmetyk któremu warto się przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam krem do twarzy z tej serii był niezły ale bez szału. Emulsję tez mam, ale póki co nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic tej marki :) Fajnie, że dobrze sobie radzi z przebarwieniami :) Ciekawe czy rozjaśniłby moje malutkie piegi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z bandi mam krem nawilżający z kwasem hialuronowym jest bardzo fajny. Seria z Wit C bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka produktów z Bandi i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tej firmy jeszcze niczego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa, może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie jestem przekonana do kosmetyków tej marki...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.