czwartek, 7 stycznia 2016

ShinyBox - Where The Magic Happens (grudzień 2015) - prezentacja zawartości

Troszkę później niż zwykle przychodzę do Was z prezentacją grudniowego pudełka ShinyBox. Zawartość niezwykle trafiła w mój gust. Każdy z kosmetyków bardzo mi się podoba.
A co znalazło się w pudełku? Zobaczcie ;)


MOKOSH - Olejek do ciała pomarańcza z cynamonem - edycja limitowana, produkt pełnowymiarowy (65 zł / 100ml)
Mokosh Cosmetics jest producentem wyjątkowych kosmetyków naturalnych - genialnych w swej prostocie i ujmujących jakością surowców. To marka, która z sukcesem weszła na polski i europejski rynek i z dnia na dzień zyskuje coraz szersze grono stałych Klientów!
W każdym grudniowym pudełku znalazł się Olejek z limitowanej edycji wyprodukowany przez markę MOKOSH na specjalne zamówienie ShinyBox. Kompozycja zapachowa pomarańczy z cynamonem zapewni Ci fantastyczne doznania i zapewni głęboki relaks w długie zimowe wieczory.



Zapach olejku Mokosh to istna amrozja! Nie jest to mocny zapach, ale bardzo wyraźnie czuć pomarańcze z nutą cynamonu. Delikatny, niemęczący zapach, który idealnie umili zimowe wieczory. Jestem nim zachwycona.
Bardzo dobry skład, m.in. olejek makadamia, na pewno idealnie nawilży skórę, a niczego tak teraz nie potrzebuję jak nawilżenia i wygładzenia skóry.
Zapowiada się świetnie i już żałuję, że to wersja limitowana.

VIANEK - Krem pod oczy - produkt pełnowymiarowy (25 zł / 15 ml), przedpremiera! 
Lekki krem o nietłustej konsystencji, nawilża i uelastycznia delikatną skórę wokół oczu. Połączenie właściwości ekstraktu z lnu oraz oleju z kiełków pszenicy gwarantuje wygładzenie, ukojenie i poprawę kolorytu skóry. Kosmetyk idealny do stosowania na dzień, pod makijaż, a także na noc, w formie maseczki.
VIANEK Krem pod oczy to absolutna premiera i nowość na polskim rynku. Klientki ShinyBox mają możliwość przetestowania tego produktu jako pierwsze w Polsce!



Vianek to nowa marka, siostra Sylveco i Biolaven, które tak bardzo lubię.  Jestem pewna, że i ten krem spisze się u mnie świetnie. Skład jak na cały brand oczywiście ekologiczny. Krem ma niezwykle lekką konsystencję, podobną do kremu pod oczy Sylveco. Mam jednak nadzieję, że będzie troszkę lepiej nawilżał...
Opakowanie bardzo zgrabne i poręczne, zauroczyło mnie.


BODY BOOM - Peeling kawowy "Cynamon" - miniatura, edycja limitowana (65 zł / 200 g)
Peeling z limitowanej edycji, dostępny tylko w ShinyBox. Stworzony z wysokiej jakości kawy i wielu naturalnych składników. Cynamon zawarty w tym produkcie poprawia mikrokrążenie i wygładza skórę, ma również działanie rozgrzewające, a przez to antycellulitowe.
W skład peelingu wchodzą: kawa robusta, brązowy cukier, sól jeziorowa, czekolada, olejek makadamia, olejek arganowy, olejek migdałowy, witamina E.



Peelingi Body Boom podbijają świat. Nie miałam jeszcze z nimi do czynienia, więc z przeogromną chęcią go przetestuję. A jak już wiecie, mam ogromną słabość do peelingów, zarówno tych do ciała jak i twarzy.
Zapach kawy i cynamonu jest niezwykle ... apetyczny! Aż korci, aby go zalać wrzątkiem i wypić  :) W ostatnich dniach do kawy dodaję odrobinę cynamonu... ahh ;) nie ma nic lepszego zimą ;)

OILLAN - Ochronny krem wzmacniający naczynka - produkt pełnowymiarowy (22 zł / 50 ml)
Krem skutecznie wzmacnia naczynka oraz chroni nadwrażliwą skórę skłonną do zaczerwienień. Trokserutyna uszczelnia naczynka krwionośne, zapobiegając ich pękaniu i jednocześnie reguluje mikrokrążenie ograniczając rumień twarzy. Olej z ogórecznika lekarskiego i skwalan z oliwek intensywnie odżywiają i zmiękczają skórę oraz odbudowują jej barierę hydrolipidową. Witamina E chroni przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników, wspomagając naturalny system ochronny skóry. Alantoina i D-pantenol łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.


Mam problem z naczynkami na twarzy, jednak zwykle omijam typowo ochronne kremy, ponieważ są tłuste i zawsze, ale to zawsze zapychały moją skórę.
Spróbuję jednak dać szansę kremowi Oillan... Zapowiada się dobrze. Markę kojarzę z kosmetykami typowo dla dzieci, hipoalergicznymi.. Może krem akurat sprawdzi się na mieszanej cerze. 

NEAUTY MINERALS - Mineralny cień do powiek - produkt pełnowymiarowy (14,90 zł / 1 g)
Mineralne cienie do powiek to naturalne kosmetyki do makijażu, zawierają czyste pigmenty mineralne, są niezwykle wydajne i bardzo trwałe. Cienie mogą być stosowane zarówno na mokro jak i na sucho.
Uniwersalna gama kolorystyczna idealnie pasująca do każdego rodzaju urody. Nadaje blasku i subtelności makijażowi. Doskonałe zarówno do pracy jak i na szaloną sylwestrową noc.



Cienie Neauty Minerals to moje największe kolorowe odkrycie 2015 roku. Mam wszystkie kolory ich cieni. Ubóstwiam je! Bardzo dobra pigmentacja, piękne kolory. Niezwykła trwałość. W pełni mineralny skład. Recenzje publikowałam w dwóch częściach TUTAJ i TUTAJ. Polecam Wam je bardzo, jeśli jeszcze nie znacie ;)

SIGNAL - Pasta do zębów Expert Protection - produkt pełnowymiarowy (10 zł / 75 ml)
Inspirując się rekomendacjami stomatologów, by stosować nić dentystyczną, płyn do płukania jamy ustnej oraz pastę, Signal stworzył Expert Protection, naszą najbardziej zaawansowaną pastę do zębów, aby zapewnić Twojej rodzinie jeszcze lepszą i kompletną ochronę jamy ustnej. Czerpiąc inspirację z nici dentystycznej, pasta zawiera mikrogranulki do skutecznego czyszczenia przestrzeni międzyzębowych. Czerpiąc inspirację z płynu do płukania ust, pasta zawiera cynk, który zapewnia ochronę przed bakteriami i płytką nazębną.


Bardzo dobrze znam tą pastę i cieszę się, że znalazłam ją w ShinyBox. Przydatny gratis.
Pasta bardzo dobrze odświeża oddech, idealnie radzi sobie z przebarwieniami po kawie i herbacie, wybiela zęby. I jak żadna inna idealnie doczyszcza przestrzenie międzyzębowe, dzięki delikatnym granulkom. Świetna!


BIOLIQ - Zestaw próbek do pielęgnacji
Bioliq to innowacyjna marka dermokosmetyków przeznaczona do codziennej pielęgnacji, koncentrująca się na zaspokajaniu indywidualnych potrzeb skóry kobiet w każdym wieku. Wyjątkowa receptura marki Bioliq opiera się na naturalnych substancjach czynnych, otrzymywanych w wyniku ekstrakcji pozwalającej na skuteczne zachowanie ich unikanych właściwości.
W każdym grudniowym pudełku ShinyBox znalazł się zestaw 5 próbek produktów do pielęgnacji marki BIOLIQ.



Za marką Bioliq nieszczególnie przepadam. Jednak są wyjątki wśród ich kosmetyków, które lubię, m.in. krem do rąk i balsam do ciała.
Składy niestety są słabe, duża część bazuje na parafinie, czy innych składnikach, nieprzychylnych wrażliwej skórze.

PERFECT-SKIM - Błyszczyk do ust Lip Gloss - produkt pełnowymiarowy (40 zł / 18 ml)
Praktyczny i oryginalny produkt do codziennej pielęgnacji ust. Błyszczyk naturalnie nawilża i pozostawia swój kolor nawet do 8 godzin! Błyszczyk nawilża i pielęgnuje usta, sprawia, że stają się miękkie i gładkie. Błyszczyk nie zawiera parabenów i sztucznych barwników.
Kosmetyk znalazł się w grudniowych pudełkach Członkiń Klubu VIP.



Błyszczyk w opakowaniu jest przeźroczysty, jednak pod wpływem ciepła zmienia swój kolor. Na ustach wygląda bardzo naturalnie. Delikatny malinowy róż ładnie podkreśla usta.
Nawilża usta. Nie lepi się. Pierwsza wrażenia na plus.
W dodatku jest przeogromny, w porównaniu do innych błyszczyków - ten ma aż 18 ml.
Wkrótce zapewne napiszę Wam o nim więcej ;)


Jak Wam się podoba zawartość grudniowego ShinyBox?
Pudełka są jeszcze dostępne na stronie Shinybox.pl

12 komentarzy:

  1. Moim zdaniem bardzo dobre pudełko, ja jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peelingu zazdroszczę :) Mam na niego ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udane to pudełko, ja skusiłam się na wyprzedażowego boxa Inspired By Ewa Chodakowska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna zawartość boxa :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zawartość, jedynie olejek do ciała średnio mi się podoba, pewnie dlatego, że nie lubię tego typu kosmetyku, ale reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na swoją przesyłke.Dostanę od mojego M. subskrypcję na urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre to pudełko. Mokosh, Vianek i ten peeling chętnie bym widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo zadowolona z pudełka jednak kolor cienia nie bardzo mi opowiada, mam ten sam co Ty

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie zawartość jest przeciętna...Może dlatego,że jestem mocno uprzedzona do tego typu BOX'ów...Nie wiem...Choć muszę przyznać,że kilka dni temu skusiłam się na BOX - niespodziankę od Glossy Box - ciekawe czy nie będę tego żałowała...

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem to był bardzo udany box, a błyszczyk trafił do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.