piątek, 8 stycznia 2016

Isana - Zimowy żel pod prysznic i mydło

Dopiero co opisywałam Wam jesienny, limitowany żel pod prysznic ISANA, a już od kilkudziesięciu dni na półkach są nowe, zimowe cuda Isany - żel pod prysznic oraz mydło.
Bardzo lubię zimowe limitowanki, zwykle są to słodkie, przytulne zapachy, które niezwykle umilają codzienne, kąpielowe rytuały.
Jak wyszło tym razem?


 Isana postawiła w tym roku na słodycz karmelu z aromatyczną wanilią.
Zapach jest słodki, ale nie mdły. Bardzo przyjemny, przytulny. Apetyczny ;)
Bardzo mi się podoba i pod tym względem jak dla mnie to najlepszy zapach spośród wszystkich żeli Isana, jakie pojawiły się w przeciągu ostatniego roku.


Zimowy żel pod prysznic tak jak inne żele Isana zamknięty jest w plastikowej butelce, mieszczącej 300 ml żelu.
Wydajność na szóstkę. Żel jest odpowiednio gęsty, bardzo dobrze się pieni.
Nie wysusza skory, a nawet delikatnie ją nawilża - pod tym względem miłe zaskoczenie! Widać, że żel (jak i mydło, o którym poniżej) zostały dopracowane. Nigdy żele Isany nie wysuszały mojej skóry, pozostawały dla niej raczej neutralne, jednak tym razem żel naprawdę fajnie nawilża skórę i pozostawia ją bardzo gładką w dotyku.


Mydełko pachnie tak samo jak żel. Konsystencję ma odrobinę gęściejszą od żelu, delikatnie lepką.
Bardzo dobrze się pieni i jest piekielnie wydajne.
Tak jak wspomniałam wyżej bardzo mile zaskoczyło mnie nawilżenie skóry. Duży plus. Tym bardziej, że właśnie zimą skóra dłoni potrzebuje dużej dawki nawilżenia.
Dłonie myję bardzo często, obsesyjnie wręcz kilkadziesiąt razy dziennie. Już po pierwszym dniu zauważyłam jego pielęgnacyjne właściwości.
Mam nadzieję, że kolejne mydła i żele także będą tak dobrze nawilżały skórę.

Zarówno żel jak i mydło kosztuje niecałe 3 zł za 300 ml
W promocji nawet 2,49 zł.
Dostępne jak zawsze w Drogeriach Rossmann.

Miałyście już zimowe żele i mydełka Isana?
Lubicie słodkie zapachy w kosmetykach? Czy gustujecie w świeżych?


16 komentarzy:

  1. mam mydełko do rąk, ale może się skuszę na żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach mnie nie zachwycił ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żele z Isany, zużyłam już dużo opakowań, jestem ciekawa tego zapachu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam mydło do rąk zapas z tej linii za 500 ml 2,99

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten zapach jest zbyt mdły. Nawet w zimnych miesiącach lubię bardziej cytrusy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawił mnie ten żel napewno go kupię i chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jak będę przy okazji to kupię zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię isane, używam ich kremów do rąk. świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mydło w płynie. Uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie ta seria, lubię tego typu zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tę serię zapachową, mam i mydełko nie po raz pierwszy i żel niedawno skończyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten duet, dokupiłam sobie zapas mydła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię żele isany, ale tej wersji nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham zapach tych produktów :D.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...