piątek, 15 stycznia 2016

DELIA Liftingujący roll-On pod oczy +3D Hyaluron Fusion

W październikowym pudełku ShinyBox znalazł się Roll-On pod oczy DELIA. I to właśnie jego recenzję dziś Wam zaprezentuję.


 Opis producenta:
Liftingujący roll- on pod oczy z serii Hyaluron Fusion marki DELIA. Roll- on przeznaczony jest do stosowania pod oczy aby walczyć z oznakami zmęczenia i ze zmarszczkami. Posiada unikalny program +3D Hyaluron fusion stworzony dla kobiet oczekujących natychmiastowych efektów w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. W rezultacie stosowania zyskujesz intensywne nawilżenie do 24 h, wygładzenie drobnych zmarszczek, redukcja oznak zmęczenia, rozświetlone spojrzenie.


To mój pierwszy roll-on pod oczy, nigdy dotąd nie używałam kosmetyków w takiej formie. I troszkę tego żałuję.Dość sceptycznie do nich podchodziłam.
I już na wstępie muszę wspomnieć, że uzależniłam się od tego roll-on'u.
Od pierwszego użycia spodobał mi się niezwykle przyjemny, chłodny masaż podczas aplikacji. A trzymam go cały czas w kosmetyczce, w pokojowej temperaturze. Latem jednak będę go trzymała w lodówce, co dodatkowo spotęguje efekt.
A efekty są zauważalne. Metalowa rolka przyjemnie chłodzi okolice oczu, delikatnie masuje. Natychmiastowo chłodzi i koi. Radzi sobie z moimi sińcami pod oczami po nieprzespanych nocach.
Redukuje opuchliznę.
Używam jej zawsze rano i wieczorem.
Idealnie sprawdza się pod makijażem, wchłania się bardzo szybko, pozostawiając idealnie wygładzoną, naprężoną skórę. Niewielkie zmarszczki jakie mam są gładsze, mniej widoczne. Efekt liftingu jest widoczny.
Spojrzenie nabiera 'blasku'.
Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione, z wyjątkiem 24 godz. nawilżenia - na to niestety nie ma co liczyć. Nawilżenie jest bardzo delikatne. 
Niemniej roll-on od Delia niesamowicie miło mnie zaskoczył.
Wystarczył mi na 3 miesiące. Na pewno zakupię kolejne opakowania.

Cena: 12 zł 
Pojemność: 15 ml
Skład INCI:

Używacie roll-on'ów pod oczy? Lubicie taka formę kosmetyków pod oczy?

 

8 komentarzy:

  1. mnie nie zachwycił jakoś szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię aplikację typu roll on w produktach pod oczy, jest to wygodne rozwiązanie niestety rzadko stosowane przez producentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie używałam takiego produktu. Za tak niską cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety mocno szczypie kiedy używam tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego typu kosmetyk pewnie ma działać trochę na zasadzie okładu zimną/zmrożoną łyżeczką - kiedyś w jakiejś plotkarskiej gazecie wyczytałam, że gwiazdy tak robią ;) Nigdy tego roll-onu nie próbowałam. Ostatnio mam mocno przesuszone okolice pod oczami i pewnie nie dałby sobie u mnie rady...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie polubiłam za bardzo tego kosmetyku, u mnie działa podobnie jak woda. znacznie lepszy jest roll on z yochimu.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię, kiedyś miałam podobny z Eveline i również się spisywał. Najlepsze jest chłodzenie pod oczami szczególnie rano

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej mnie takie gadżety nie ciągną ;/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...