środa, 6 stycznia 2016

DELIA Hydro Care - Nawilżający balsam do ust

Jestem uzależniona wręcz od mazideł do ust, od tych pielęgnacyjnych szczególnie. Dawno żadnego na blogu nie opisywałam, ale balsam z Delia Cosmetics niezwykle mnie zaskoczył...


Balsamy do ust zużywam w błyskawicznym tempie. Lubię, ale i muszę ich używać. W okresie jesienno-zimowym moje usta są bardzo suche. Niestety też często mam opryszczkę, której mimo usilnych prób nie mogę się pozbyć na dobre...  Dlatego też wybierając balsamy do ust oczekuję porządnego nawilżenia i odżywienia skóry ust.
Kosmetykami Delia nigdy szczególnie się nie interesowałam. Ten balsam do ust znajdował się w pudełku Inspired By Kasia Tusk...
Nie liczyłam na rewelacyjne działanie... Samo opakowanie jest dość proste, w biało-niebieskiej kolorystyce.



Balsam prześlicznie pachnie, delikatnie i niemalże identycznie jak moje ulubione pomadki z czasów szkoły podstawowej - Bebe. Słodko, delikatnie waniliowo.
Natychmiastowo wygładza skórę ust (a nie tylko natłuszcza skórę, jak inne pomadki). Nawilża bardzo dobrze, dogłębnie. Nawilżenie odczuwałam nie tylko mając ją na ustach, ale także następnego dnia.  Usta już po pierwszych użyciach były widocznie odżywione, ujędrnione. Skóra elastyczna i aksamitnie gładka.
Balsam ten idealnie spisuje się w wietrzne i mroźne dni.
Nie spodziewałam się, że aż tak ją polubię.
Zużyłam ją w 4 tygodnie. Na pewno zrobię zapas, ponieważ dawno żadnego balsamu do ust aż tak nie polubiłam. A ten w dodatku jest tani i łatwo dostępny.

Balsam kosztuje tylko 6 zł.
Dostępny jest m.in. w Rossmannie.
Skład:


Jakich balsamów do ust teraz używacie?
Chętnie poznam Waszych ulubieńców ;))

11 komentarzy:

  1. Ulubieńców do ust chyba jeszcze nie znalazłam :) Deli nie miałam akurat, aktualnie używam Sylveco i Neutrogena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro taka dobra to musze koniecznie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej i jak na razie nie planuję poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że się sprawdził, ja się zachwyciłam balsamem do ust NUXE ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam w Rossmannie kilka dni temu :D
    Używam teraz sztyftu Isany, jest lekko za twardy dla mnie, natomiast w domu balsamu pomarańczowego, takiej uroczej sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadek ochronnych mam multum, nie iwem kiedy zużyję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szybko zużywam, średnio opakowanie na miesiąc ;) powoli wychodzę z zapasów ;)

      Usuń
  7. Mam kilka pomadek w zapasie, więc nie wiem czy się skuszę na tą, choć jak czytam o tym zapachu słodko waniliowym - a ja tak na zimę takie zapaszki na ustach lubię :) kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mialam jeszcze ...obecnie uzywam pomadek z yves rocher ktore maja rowniez przecudne zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam balsam do ust z Deli ale z olejkiem arganowym i bardzo go lubię - też pozytywnie mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio widziałam tę pomadkę w Pepco, za 4,99

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...