sobota, 16 stycznia 2016

APIS - Mgiełka do twarzy i ciała z ekologiczną wodą z owoców pomarańczy i komórkami macierzystymi

Kosmetyk, który dziś Wam przedstawię znalazłam w czerwcowym, urodzinowym pudełku ShinyBox z 2015 roku. A jest to kosmetyk nie byle jaki :) Mowa o mgiełce do twarzy i ciała APIS z ekologiczną wodą z owoców pomarańczy.


Opis producenta:
Delikatna mgiełka do twarzy i ciała oparta na naturalnych, wyselekcjonowanych składnikach, które zapewniają skórze piękny, świeży i promienny wygląd. Subtelny aromat mgiełki odpręża i relaksuje zmysły. Kosmetyk można stosować w codziennej pielęgnacji do każdego rodzaju skóry. 
Ekologiczna  woda z owoców pomarańczy certyfikowana przez Ecocert® i roślinnymi komórkami macierzystymi z pomarańczy CITRUSTEM™. Wzmocniona kwasem hialuronowym i ekstraktem z aloesu zapewnia skórze świeży i promienny wygląd, a subtelny pomarańczowy aromat odpręża i relaksuje zmysły.

Uwielbiam mgiełki do twarzy. Wszystkie zawsze trzymam w lodówce. Idealnie chłodzą i koją skórę po zabiegach pielęgnacyjnych. A właśnie najczęściej używam mgiełek po peelingu, maseczkach bądź do zraszania maseczek z glinek.
Do tej mgiełki podchodziłam dość sceptycznie, sama nie wiem dlaczego, ale może z tego względu, że nie miałam wcześniej do czynienia z kosmetykami Apis.
Mgiełka sprawdza się u mnie wzorowo.
Chłodzi, koi, tonizuje skórę, a nawet delikatnie ją nawilża. Skóra po jej użyciu jest gładka, świeża i promienna.
Idealnie przygotowuje skórę pod makijaż. A nawet pomaga go utrwalić (ładnie scala podkład mineralny, dzięki czemu dłużej się trzyma).
Mgiełka idealnie nadaje się do zraszania glinek, idealnie współgra z każdym rodzajem (od białej po zieloną) - i właśnie do glinek najczęściej jej używam. 
Cudownie koi skórę po peelingach mechanicznych, które tak bardzo lubię. Wszelkie zaczerwienia znikają w błyskawicznym tempie.

Pachnie prześlicznie! Jak pomarańczowy sok z delikatną kwiatową nutą. Bardzo odświeżająco, soczyście, delikatnie słodko.
Skład w porządku. 
Jedynie muszę się przyczepić do spray'u, który zbyt mocnym i dużym strumieniem psika w twarz, co troszeczkę jest nieprzyjemne. Jednak gdyby to dopracowali byłoby IDEALNIE.

Cena: 24 zł
Pojemność: 150 ml
Skład: Aqua, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Water, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Callus Culture Extract, Sodium Hyaluronate, Aloe Extract, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum

Uwielbiam tą mgiełkę! Zdecydowanie mam chęć poznać więcej kosmetyków tej marki i na pewno wkrótce poznam :)

Ciekawa jestem jak u Was sprawdziła się mgiełka Apis?
Miałyście z nią do czynienia? Używacie mgiełek do twarzy i ciała?

9 komentarzy:

  1. Też uwielbiam mgiełki do twarzy, dobrze dobrana koi podrażnienia powstałe podczas peelingu czy stosowania nowego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersję z róża i świetnie się sprawdzała latem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero zaczęłam się rozglądać za mgiełkami, właśnie w celu wykończenia makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam okazji używać jeszcze żadnej mgiełki do twarzy, ale od jakiegoś czasu rozglądam się za czymś jednocześnie utrwalającym ale nie dającym przesadzonego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mgiełki, ale z tej marki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie miałam mgiełki do twarzy/ciała ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemna cena i skład :) Mam jeszcze troche mojej wody różanej, którą stosuję jako mgiełkę, ale to też jest fajna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersję z ekologiczną wodą z gałązek oliwnych i ekstraktem z oliwek i uwielbiam ją! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.