wtorek, 8 grudnia 2015

Under Twenty - Intense Anti Acne! - Kuracja 3-stopniowa intensywnie złuszczająca

Under Twenty niedawno wypuściło na rynek nowy produkt. Jak wiecie Under Twenty już dawno nie jestem..., ale moja cera o tym nie wie.. ;))

 Opis producenta:

1 STOPIEŃ
PEELING INTENSYWNIE ZŁUSZCZAJĄCY
kwasy owocowe + papaina + 3 formy aktywnej witaminy C

Peeling zawiera granulki ścierające, które efektywnie usuwają martwy naskórek, oczyszczając pory z zanieczyszczeń oraz nadmiaru sebum.


2 STOPIEŃ
WYGŁADZAJĄCA MASKA KOJĄCA
proteiny ze słodkich migdałów + arnika górska + witamina E

Maska zawiera wyciąg z arniki górskiej, która łagodzi skórę po zastosowaniu peelingu. Proteiny migdałów nawilżają skórę, a wit. E chroni przed działaniem wolnych rodników. Maseczka pozostawia skórę gładką, czysta i miękka w dotyku.


3 STOPIEŃ
PREPARAT ZWĘŻAJĄCY PORY
wieloskładnikowy ekstrakt owocowy + kompleks redukujący pory + gliceryna

Preparat zawiera kompleks redukujący pory, który zwęża i odblokowuje pory oraz redukuje ilość wydzielanego sebum. Obecność ekstraktów owocowych zapewnia działanie antybakteryjne i odświeżające.


W opakowaniu znajduje się 9 saszetek:
3 szt. z peelingiem, 3 szt. z maseczką oraz 3 szt. serum. Peeling i maseczka mają po 5 ml, zaś serum 3 ml.
Wydaje się niewiele, ale ta ilość w zupełności wystarcza.




Krok 1 - Peeling
Peeling to naprawdę mocny, porządny zdzierak. Drobinek jest dużo i są bardzo ostre. Trzeba uważać, aby nie przesadzić i zbyt długo nie złuszczać nim martwego naskórka. Osobom z aktywnymi zmianami trądzikowymi stanowczo odradzam.
Złuszcza on bardzo dobrze martwy naskórek, wygładza i ujednolica skórę. Dobrze też przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Krok 2 - Wygładzająca maska kojąca
Maseczka jest z pozoru bardzo gęsta i treściwa, jednak na twarzy zamienia się w delikatne, kojące skórę mleczko. Uwielbiam ją.
Nie dość, że koi skórę po wcześniejszym peelingu, to świetnie nawilża i odżywia ją.
Wygładza i sprawia też, że naczynka zostają uciszone. Kolor skóry zostaje ujednoolicony.
Bardzo przypomina mi ona jedną z moich ulubionych maseczek - Bioderma Sensibio.

Krok 3 - Preparat zwężający pory
Preparat ten to nic innego jak delikatne, żelowe serum do twarzy. Ma lekką konsystencję, błyskawicznie się wchłania. Wygładza skórę. O ile z moimi porami na policzku sobie poradziło i delikatnie je zwęziło to niestety z tymi na nosie nic nie zdziałał.
Ta część kuracji niestety nie jest zbyt udana według mnie, ale warto ją zakupić choćby dla peelingu i maski.

Każdy z tych produktów pachnie niezwykle przyjemnie, świeżo i odprężająco. Zapachy są delikatne i nienachalne.
Żaden z produktów nie uczulił mnie, nie podrażnił, ani w żaden sposób źle wpłynął na stan mojej cery.
Nie zapchał, choć tego się obawiałam, ponieważ skład nie należy do idealnych.

Kuracja dobrze wpłynęła na stan mojej cery, skóra po niej jest gładka, miękka w dotyku. Dobrze oczyszczona. A niektóre z przebarwień i plam po wypryskach pozostały jaśniejsze, choć nie jest to spektakularny efekt. Jednak jak na serię, która jest dedykowana młodzieży to jestem jak najbardziej na tak ;)

Cena: 18,90 zł
Skład:

Używacie kosmetyków Under Twenty?
Jak się u Was sprawdzają?
Używaliście już 3-stopniowej kuracji?

8 komentarzy:

  1. Niestety nie używam tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy, ja jednak o wiele bardziej wolę inwestować w produkty pełnowymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o takiej "kuracji". Dla młodych osób na pewno warte wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go ale na razie używam innych kosmetyków i może później go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ciekawa kuracja, moja skóra też ma gorsze dni chociaż zbliżam się już do 30 dzistki

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie te produkty Under Twenty zupełnie się nie sprawdzają :( kiedyś kilka wypróbowałam i to zdecydowanie nie dla mojej cery :(

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią bym wypróbowała, szczególnie peeling i maskę

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że peeling jest porządny no i że maseczka się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.