środa, 2 grudnia 2015

Luksusowy zestaw Inspired By Joanna Krupa

Niedawno prezentowałam Wam zawartość pudełka Inspired by Kasia Tusk. Teraz pojawił się w sprzedaży kolejny box, luksusowy zestaw: Inspired By Joanna Krupa.


Zestaw Inspired By Joanna Krupa powstał przy współpracy z magazynem Gala. To eleganckie pudełko, w którym ukryte są luksusowe produkty wybrane przez Gwiazdę. Joanna ceni sobie wysoką jakość, dlatego zestaw spełni oczekiwania wszystkich wymagających kobiet. Starannie wyselekcjonowane kosmetyki i piękne przedmioty, to coś, co każda z nas kocha najbardziej. Zawartość pozostaje tajemnicą, jednak satysfakcja jest gwarantowana! Poczujesz się jak sławna osoba i będziesz miała możliwość poznać bliżej znaną na całym  świecie modelkę. Najnowszy zestaw Inspired By, to idealny prezent dla osób, które lubią niespodzianki, nowości i najwyższą jakość. Joanna jest piękną, inteligentną i nowoczesną kobietą, dlatego zestaw jest odzwierciedleniem osobowości Autorki. To MUST HAVE tej zimy!

 Więcej informacji o pudełku Joanny Krupa (ale także o pudełkach innych autorów) znajdziecie na stronie: Inspiredby.pl

7 komentarzy:

  1. Hmm ciekawe jaka będzie zawartość ale obstawiam że będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się,to PUDEŁKO - bardzo mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chyba nie zdążę się na nie załapać, a szkoda, bo jest dla mnie meega ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem co znajdzie się w pudełku

    OdpowiedzUsuń
  5. na ten box czekam najbardziej, w poprzedniej edycji zamówiłam pudełko charlize mystery

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie tzw pudełek wizażystów fryzjerów modelek itd w większości próbki sa inne od pełnowymiarowych opakowań kiedys tez namiętnie zamawiałam ale teraz juz nie wole sprawdzone kosmetyki pełnowymiarowe niz zrzutki lepszych próbek niz pełnowymiarowych opakowań pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem przeciwniczką takich pudełek.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...