poniedziałek, 28 grudnia 2015

KOBO Professional - Tusz do rzęs Glam Lashes

Koniec lenistwa :)
Mam dla Was dzisiaj recenzję tuszu do rzęs Glam Lashes od Kobo Professional.



Opis producenta:
Kremowa formuła zapewnia naturalny efekt, a szczoteczka maksymalne rozdzielenie i uniesienie rzęs.
Dzięki zawartości specjalnie dobranych polimerów rzęsy są wyraźnie pogrubione i wydłużone, pozostając elastyczne.


Tuszów do rzęs Kobo dawno nie recenzowałam, ostatni ponad 3 lata temu.
Troszkę ich już miałam, na żadnym się nie zawiodłam. Jak jest tym razem?

Tusz do rzęs "Glam Lashes" posiada dużą szczoteczkę, z włosia - takie lubię najbardziej, choć i silikonowe świetnie się u mnie sprawdzają.


Włosie tutaj ułożone jest w spiralę. Początkowo miałam problem, żeby się przyzwyczaić do tej szczoteczki. Po trudnych początkach, umazanych powiekach w końcu ją okiełznałam.
Formuła tuszu jest bardzo dobra - odpowiednio gęsta konsystencja (ale nie sucha), ani też nie za mokra.
Tusz od pierwszej aplikacji jest idealny. Nie skleja rzęs, ani nie pozostawia grudek. Ładnie pokrywa rzęsy, pogrubia je i wydłuża, choć nie jest to spektakularny efekt. Dla mnie jednak odpowiedni.

Bardzo spodobało mi się to, że rzęsy są bardzo elastyczne i miękkie w dotyku. W ogóle tusz nie jest wyczuwalny na rzęsach. Bardzo lekki i nie obciążający rzęs.

Trwałość bardzo dobra. Tusz przez cały dzień był na swoim miejscu, nie kruszył się, ani nie rozmazywał.

Poniżej makijaż z jego użyciem (jak zawsze tylko 1 warstwa):



Pojemność: 11 ml.
Cena: 18,99 zł
Dostępność: Drogerie Natura

Używacie tuszów do rzęs Kobo? Jak się u Was sprawdzają?

11 komentarzy:

  1. Na Twoich rzęsach wszystko dobrze wygląda :) Nie miałam jeszcze tuszu Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejmny efekt na rzęsach. Miałam jeden tusz Kobo, ale efekt był średni, był bardzo suchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Kobo jakoś mi nie po drodze. Nic jeszcze nie mam tej marki. A tusz ciekawy. Podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szkoleniu używałam tuszu z kobo, ale innego, pamietam że miał sylikonową dość z krótkimi włoskami szczoteczkę, fajny był, delikatny, ładnie wpasowywał się w sztuczne rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twoich rzęsach każdy tusz wygląda bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twoich rzęsach to chyba każdy tusz dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczoteczka mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam teraz Ideal Volume, to najlepiej rozczesujący tusz, jaki znam, ale efekt jest ultra-subtelny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.