niedziela, 6 grudnia 2015

ISANA - Kremowy żel pod prysznic z miodem kwiatowym

Jesienią w Drogeriach Rossmann pojawiły się kolejne limitowane żele Isana, dziś króciutko napiszę Wam o jednym z nich.


Żel jak zwykle w przypadku Isany mieści się w prostej, miękkiej butelce, która mieści 300 ml żelu.
Motyw z przeuroczą sówką bardzo mi się podoba i zdecydowanie wyróżnia się na sklepowej półce.

Żele Isany zawsze dobrze się u mnie sprawdzały. Tak jest także z tym.
Konsystencję ma odpowiednią, nie jest gęsty, ale też nie za rzadki, na tyle, żeby spływał z dłoni.
Pieni się niesamowicie dobrze i jest bardzo wydajny.
Swoją rolę spełnia idealnie - oczyszcza, odświeża i niezwykle dodaje energii. Duża w tym zasługa bardzo ładnego zapachu. Kwiatowe nuty przeplatają się z delikatną słodyczą miodu. Zapach jest świeży i nie mdły. Długo utrzymuje się na ciele. Podoba mi się i uważam, że to jedna z lepszych limitowanych wersji ;))

Nie wysusza skóry, ani nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia skóry.

Pojemność: 300 ml
Cena: 2,99 zł
Dostępny w Drogeriach Rossmann

Skład:

A w sprzedaży widziałam już kolejne, świetne limitowane żele. Zimowe wersje, które szczególnie lubię.

Lubicie żele pod prysznic Isana?


11 komentarzy:

  1. tej wersji jeszcze nie miałam,
    żelki z Isany lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie kolorowe opakowania. A żele Izany lubię i często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego żelu z Isany. Jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zapach niekoniecznie mi się spodobał ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki obrazek na opakowaniu! Chętnie skusze się na niego!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich żele, tanie i ładnie pachną, ten mam i jest przyzwoity

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wiele żeli z Isany, polecam każdemu. Olejki też są świetnie, super skórę nawilżają. W takim samym opakowaniu jak żel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ten ŻEL - bardzo fajnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś w końce zdecyduję się wypróbować żele Isany, póki co trzymam się kremowego żelu pod prysznic z Palmolive :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że nie wzięłam :) Chwyciłam inną wersję bo myślałam, że zapach będzie miodowo-mdły, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...