piątek, 1 stycznia 2016

Inspired By Joanna Krupa - prezentacja zawartości

Wiem, że bardzo byliście ciekawi zawartości pudełka Inspired By Joanna Krupa, ja zresztą także :)
Dziś jego prezentacja z dużą ilością zdjęć! Zapraszam!



AVON Luksusowa szminka z jedwabiem - produkt pełnowymiarowy (36 zł / 3,6g)
Szminka wzbogacona czystym jedwabiem i kompleksem optycznie powiększającym usta. Nadaje efekt miękkich, pełnych ust o nasyconym kolorze, pozostawiając je doskonale nawilżone o pełnym i zmysłowym kształcie. Mix kolorów. 



Otrzymałam odcień: Pink Satin - piękny, delikatny, nudziakowy odcień różu. O ile za kosmetykami Avon nie przepadam, tak ta szminka niesamowicie mi się spodobała. Konsystencję ma bardzo kremową, lekką. Delikatnie nawilża usta. Zapowiada się dobrze ;)


ESOTIQ Serum powiększające biust - produkt pełnowymiarowy (169 zł)
Serum dodaje objętości, a przy tym ujędrnia, aby uniknąć efektu opadania skóry. Ma działanie odbudowujące, wypełniające i ujędrniające piersi. Powiększa piersi nawet o 2 cm w obwodzie.


Serum bardzo jestem ciekawa. Z przymrużeniem oka podchodzę do powiększenia biustu kremem.
Ale przekonamy się! :))
Jedno jest pewne... serum pachnie obłędnie! Przepięknie, jak luksusowe perfumy. Z przyjemnością będę je używać.

DERMEDIC Płyn micelarny Hydrain 3 Hialuro - produkt pełnowymiarowy (45 zł / 400 ml)
Dermokosmetyk, który podbił serca Polek. Dokładnie zmywa makijaż i zanieczyszczenia pozostawiając skórę czystą, świeżą i delikatnie nawilżoną. Nie wywołuje podrażnień, nie szczypie w oczy. 


Bardzo lubię płyny micelarne, tylko ich używam do demakijażu oczu, do twarzy także. Tego z Dermedic jeszcze nie miałam. Ale patrząc na ogromną pojemność płynu będę miała okazje bardzo długo go testować ;)) Mam nadzieję, że polubię go tak jak inne blogerki, które bardzo go chwalą. Oby i u mnie się sprawdził.

BANDI Emulsja z witaminą C - produkt pełnowymiarowy (79 zł / 50 ml)
Intensywny preparat, który zwiększa napięcie i elastyczność skóry oraz wygładza zmarszczki. Rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt cery oraz odżywia i regeneruje komórki. 


Emulsja Bandi bardzo mnie ucieszyła. Kosmetyki Bandi ubóstwiam. Nie było jeszcze kremu, który z tej firmy by się u mnie nie sprawdził. Mam nadzieję, że i ta emulsja mnie zachwyci. A zapowiada się bardzo dobrze. Liczę, że poradzi sobie z moimi niewielkimi przebarwieniami i ujednolici kolor skóry.

SCHWARZKOPF Gliss Kur Maseczka Oil Nutritive - produkt pełnowymiarowy (24 zł / 200 ml)
Maseczka głęboko regenerująca włosy. Regularne jej stosowanie w znaczący sposób redukuje rozdwajanie się końcówek. Włosy są głęboko odżywione i zmysłowo miękkie. 


Aż sama się dziwię, ale chyba nigdy nie miałam żadnej maski czy odżywki Gliss Kur.
Maska ta ma bardzo gęstą konsystencję, pięknie pachnie. Moje włosy powinny ją polubić, ale czy tak będzie? Przekonamy się ;)

CLARENA Serum liftingujące okolice oczu - produkt pełnowymiarowy (68 zł / 15 ml)
Serum intensywnie liftujące, przeznaczone do pielęgnacji okolic oczu. Zawiera Liftonin®XPress, który dopasowuje się do profilu zmarszczek, wypełnia je od środka. Zapewnia natychmiastowy i długotrwały efekt liftu, stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Dodatkowo masaż chłodzącą kulką przynosi ukojenie podrażnionej skórze. 


Uwielbiam roll-on'y pod oczy. Świetnie sprawdzają się pod makijażem. Błyskawicznie napinają skórę, a dzięki metalowym końcówkom delikatnie chłodzą i likwidują cienie pod oczami. Mam nadzieję, że ten z Clareny także będzie tak samo dobrze działał, a może nawet lepiej od dotychczas przeze mnie używanych.

PROPOLIA Organiczny szampon miodowy - próbka w saszetce 10 ml  (43 zł / 200 ml)
Szampon wyróżniony we Francji nagrodą - Najlepszy Produkt Bio 2015. Jego delikatny skład dostarcza włosom elastyczności, nawilżenia i jedwabistości. 


Doceniam organiczne kosmetyki. Żałuję, że to tylko próbka a nie pełnowymiarowy szampon.

SCHWARZKOPF Spray teksturujący - produkt pełnowymiarowy (24 zł / 200 ml)
Spray z prawdziwą solą morską umożliwia uzyskanie miękkich, naturalnie pofalowanych i matowych włosów, muśniętych słońcem, wiatrem i wodą morską.  
  
Nigdy nie używalam spray'ów dających efekt włosów prosto z plaży ;) Aż żałuję, że swoje włosy niedawno ścięłam do ramion, ale może i przy krótkich spray się sprawdzi. Oby! :)

AMILIE Róż mineralny - produkt pełnowymiarowy (29 zł / 4 g)
Róż zapewnia długotrwały efekt nieskazitelnego makijażu i jest odpowiedni do każdego typu cery. Nie zawiera talku, silikonów, konserwantów a także innych szkodliwych chemicznych dodatków. Dzięki wysokiemu napigmentowaniu można stopniować intensywność jego koloru. 



Wiecie, że uwielbiam mineralne kosmetyki. Znam niemalże cały asortyment Amilie. Pełnowymiarowych różów nie miałam, tylko próbki. Z próbek nie bardzo mi podszedł odcień "Apple Blossom", który trafił mi się w boxie, ale dam mu szansę ;) Może się polubimy.

UNIQE Mleczna mgiełka do ciała z olejem Abisyńskim - produkt pełnowymiarowy  (10,99 zł / 200 ml)
Mgiełka do ciała to lekka formuła, natychmiastowe wchłanianie i doskonała pielęgnacja skóry. Energetyzujący zapach sprawia, że zabieg staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów.  


Dla takiego leniucha jak ja forma balsamu w sprayu to jest to ;)) Chętnie go przetestuję, tym bardziej, że zapowiada się na przyjemny, lekki, niepozostawiający tłustej warstwy na skórze balsam. A takie właśnie lubię.

URODA POLSKA Olejek do twarzy Oil Repair - produkt pełnowymiarowy (21 zł / 10 ml)
Ekskluzywny, 100% naturalny olejek, który zapewnia skórze głębokie i długotrwałe nawilżenie, regenerację oraz świeży i promienny wygląd. 


Moja cera w ostatnich miesiącach nie toleruje olejków. Jednak na pewno polubi go moja mama, która ma bardzo suchą skórę.

Z kosmetyków to już wszystko co znalazło się w pudełku.
Jednak oprócz w nich były aż 4 bony zniżkowe:
1) ANSWEAR - voucher o wartości 50 zł (minimalna kwota zamówienia 200 zł)

2) HatHat - voucher o wartości 100 zł (minimalna kwota zamówienia 199 zł)
3) NIFE - voucher o wartości 50 zł (minimalna kwota zamówienia 150,01 zł)
4) ARTPLASTICA - 200 zl (brak kwoty minimalnej zabiegu)


Pudełko z tą cudowną zawartością kosztuje jedynie 129 zł (wartość kosmetyków to aż 900 zł), dostępne jest na stronie Inspiredby.pl

Jak Wam się podoba zawartość pudełka z kosmetykami, które wybrała Joanna Krupa?

9 komentarzy:

  1. Noo, całkiem zacna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę całkiem niezłe pudełko praktycznie wszystko miałabym ochotę spróbować☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zadowolona. Też mam wersję z roll onem mimo, że w ulotce mam wpisane serum do rzęs. Szminkę mam w innym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość fajna, ale szampon z Gliss Kur z tej samej serii zrobił mi brzydko mówiąc "dziadostwo" na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm fajna zawartość , naprawdę :D

    No i przy okazji życzę dobrych, nie samych najlepszych dni w Nowym 2016 roku ..

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba, zadowolona jestem, pełno fajnych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zawartość, szminka z Avonu ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartość :) Najbardziej bym się cieszyła ze szminki Avonu, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...