sobota, 7 listopada 2015

Sleek - Matowa szminka - 779 "Heartbreaker"

Sleek
Matowa szminka
w odcieniu nr 779 "Heartbreaker"




Odcień szminki numer 779 "Heartbreaker" to ciemny róż przełamany czerwienią. Niejednoznaczny kolor, na pewno niebanalny. Zdecydowanie dla odważnych kobiet.


Szminka napigmentowana jest bardzo dobrze. Kolor jest wyrazisty, nasycony, pełen głębi.
Większość matowych szminek na rynku jest troszkę tępa w nakładaniu, ta jest bardziej kremowa, (w porównaniu choćby do szminek Rimmel by Kate), jednak nie sunie tak gładko po ustach jak zwykłe szminki. Jej trwałość na ustach wynagradza jednak wszystko. Pigment wręcz 'wżera' się w usta i przez kilka godzin możemy cieszyć się kolorem na ustach. Schodzi on bardzo równomiernie.


Niestety podkreśla suche skórki, także trzeba pamiętać o nawilżających, odżywczych balsamach do ust i peelingach.

Jej zgrabne, malutkie opakowanie bardzo mi się podoba. Czarny, matowy plastik. Prezentuje się bardzo elegancko. 

Dostępna jest w sklepach internetowych. Ja swój egzemplarz mam z urodomania.com, jednak ceny nie pamiętam. Nabyłam ją ponad pół roku temu.

Lubicie odważne kolory na ustach? Jaki kolor najczęściej nosicie jesienią i zimą?

19 komentarzy:

  1. kolor ładny, ale dla mnie za bardzo pink ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor niestety nie w moim stylu. Podoba mi się u kogoś, ale sama bym się na niego nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, ale faktycznie dla odważnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest świetny, ciekawa jestem właściwości, bo miałam jedną pomadkę Sleeka i jakoś jej nie polubiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze ją na Carmex nakładałam, bo pewnie by wysuszała usta trochę..

      Usuń
  5. Ładny kolor, a teraz to już nawet nie straszne mi produkty podkreślające suche skórki, bo i tak nakładam najpierw nawilżającą bazę na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na co dzień raczej gustuję w bezbarwnych lub naturalnych pomadkach, ale od czasu do czasu, lub na okazje lubię poszaleć z kolorem, a ten wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor! *.* Ja jesienią stawiam na ciemną czerwień na ustach :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...