czwartek, 26 listopada 2015

ShinyBox - Miss Autumn (listopad 2015) - prezentacja zawartości

Listopadowy ShinyBox, przedostatni w tym roku, to mocno pielęgnacyjna edycja. Niestety box już jest wyprzedany.
Jeżeli jesteście ciekawi zawartości to zapraszam do krótkiej lektury ;)





1) ENKLARE - Regenerujące serum AllForYou - produkt pełnowymiarowy (79 zł / 30 ml)


Serum stworzone dla osób prowadzących aktywny tryb życia oraz pracujących w zamkniętych pomieszczeniach oraz nocą. Wspaniale nadaje się również do zastosowania po imprezowej nocy. Natychmiastowo odświeża, regeneruje i pobudza skórę. Sprawia, że staje się ona widocznie napięta, wygładzona i ożywiona. Serum bardzo dobrze nawilża nie pozostawiając przy tym tłustej warstwy. Zawiera bogaty kompleks antyoksydantów, zapobiega tym samym powstawaniu zmarszczek. Serum kryje w sobie bogactwo składników aktywnych: wyciąg z owoców Evodia Rutaecarpa, ekstrakt z kawy arabskiej, ekstrakt z miłorzębu japońskiego (Ginkgo Biloba), gliceryna roślinna, D – pantenol (prowitamina B5) i witamina E.

2) ENKLARE - Mydło naturalne - produkt pełnowymiarowy (28 zł)




Mydła Enklare są powrotem do oryginalnych i sprawdzonych przez wieki receptur i technologii we współczesnym wydaniu. Wykonywane tylko na bazie naturalnych roślinnych olejów i maseł, w większości pochodzących z upraw ekologicznych. Dodawane barwniki to związki pochodzenia roślinnego lub minerały. Natomiast pełniący rolę potażu wodorotlenek sodu pełni ważną rolę w trakcie procesu zmydlania (saponifikacji) tworząc oprócz mydła, glicerynę która jest naturalnym środkiem nawilżającym i zmiękczającym skórę. Cały ten proces przebiega w ciągu kilkutygodniowego leżakowania mydeł w ściśle określonych warunkach.

3) DELIA - Krem do stóp Good Foot - produkt pełnowymiarowy  (7 zł / 100ml) 


Kosmetyk, który pozwala na profesjonalną pielęgnację stóp. Krem reguluje nadmierną potliwość stóp. Zawartość składnika o działaniu antyperspiracyjnym i olejku z drzewa herbacianego zapobiega wydzielaniu potu oraz nieprzyjemnego zapachu. Krem działa nawilżająco i regenerująco na skórę stóp. Niezawodny o każdej porze roku.

4) NOREL - Krem rozjaśniająco - wygładzający z kwasem migdałowym - miniatura 25 ml (80 zł / 50 ml)

Krem na noc o jedwabistej konsystencji i świeżym zapachu, dla każdego rodzaju cery w każdym wieku. Głęboko nawilża, złuszcza i wygładza nierówności skóry – rozszerzone pory, bruzdy, zmarszczki. Rozjaśnia przebarwienia i ujednolica koloryt cery, zapewniając jej „świetlistość” i młody wygląd. Regularnie stosowany zmniejsza rumień i teleangiektazje (poszerzone naczynka krwionośne). 


5, 6, 7) AA Oil Essence - miniatury 


Kremowy żel do mycia ciała (10 zł / 250 ml)
Kremowy żel stanowi połączenie delikatnego oczyszczania, odpowiedniej pielęgnacji i pięknego zapachu. Jego bogata receptura zawiera szlachetne olejki – awokado i babassu, które nawilżają i regenerują skórę oraz nadają jej wyjątkową miękkość. Żel doskonale oczyszcza i odświeża skórę, otaczając ciało wyszukanym aromatem kwiatu orchidei.
Multi balsam do ciała (13 zł / 250 ml)
Kremowy balsam łączy w sobie kompleksową pielęgnację z pięknym, zmysłowym zapachem. Recepturę wzbogacono cennymi olejkami – arganowym i inca inchi, które pozostawiają skórę zregenerowaną, dogłębnie odżywioną i przyjemnie gładką. Balsam doskonale się wchłania i nadaje ciału wytworny zapach kwiatu orchidei.
Serum do rąk(11 zł / 75 ml)
Jedwabiste serum to połączenie kompleksowej pielęgnacji, aktywnej ochrony i zmysłowego zapachu. Jego receptura opiera się na zastosowaniu szlachetnych olejków - arganowego i inca inchi, które pozostawiają skórę odbudowaną, odżywioną i wygładzoną. Serum otula dłonie aromatem kwiatu orchidei i nadając uczucie długotrwałej pielęgnacji.


Zawartość pielęgnacyjna, idealna do przygotowania skóry na jesienno-zimowe chłody.
Ubolewam, że w pudełku nie znalazł się ani jeden kosmetyk do makijażu.
Kosmetyki nie do końca przypadły mi do gustu, ale patrząc na to jak szybko pudełko się wyprzedało to jestem w mniejszości.
Na pewno ucieszył mnie krem Norel z kwasem migdałowym. Doceniam też dwa naturalne kosmetyki Enklare, marka jest mi obca, więc chętnie zapoznam się z ich naturalnymi cudami. Mydełko wygląda obłędnie, niestety tak nie pachnie... W ogóle nie pachnie przyjemnie, ale może docenię je za działanie, podobnie jak serum :))
Kosmetyki AA omijam już od 10 lat, po tym jak mocno uczuliła mnie jedna z ich serii rozświetlających.
Z ostatniego pudełka bardzo polubiłam z Delii roll-on pod oczy to może i krem do stóp spełni moje oczekiwania.

Źle nie jest, ale liczę, że w następnych boxach będą kosmetyki do makijażu.. no chociaż po jednym na miesiąc... :))))

A Wam zawartość przypadła do gustu?

 Ps.
W sprzedaży jest już grudniowa edycja ShinyBox.pl ;)) Rok temu zawartość była świetna, ciekawa jestem jak będzie teraz...

20 komentarzy:

  1. Całkiem fajna zawartość , uwielbiam mydła naturalne <3 o tej firmie nie słyszałam, dlatego zajrzę na stronę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AA cudownie pachnie. Zapach orchidei mnie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko jak najbardziej udane <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pewnego czasu bardziej podoba mi się pudełko niż ich zawartość. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna zawartość, choć faktycznie szkoda, że nie dorzucili nic z kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie ten box bardzo się podoba bo jest nasycony pielęgnacją. mamy identyczne mydełka, nie mówiąc już o reszcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ;) Zastanawiam się właśnie by zamówić sobie Shiny Box. Na czym to polega? Czy jeśli zamówię raz to będę musiała co miesiąc płacić i zamawiać czy jest to jednorazpwe zamówienie i sama decyduję kiedy chcę zamawiać i ile? Pozdrawiam proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiasz, opłaty pobierane są co miesiąc.. Jednak możesz zrezygnować w każdym momencie ;)
      Więcej dowiesz się z Shinybox.pl ;)

      Usuń
  8. Ciekawa zawartość, ciekawe jak się sprawdzi mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jakieś słabe to pudełeczko :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może bez szału, ale przyzwoita zawartość. Wszystko do zużycia, a miniaturki czas zbierać na świąteczne wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalu nie ma, ale jest w miare, choc sama za pielegnacja nie przepadam i wolalabym widziec kolorowke :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się pudełko bardzo spodobało :) też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tragedii nie ma, choć szału zdecydowanie też nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam, o wiele lepsze od poprzedniego, ale żeby rewelacyjny to nie... :) Czekam na grudniowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nic ciekawego, kosmetyki dostępne w każdej osiedlowej drogerii:( dupy nie urwało

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak się sprawdzą u Ciebie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie zamawiała żadnych tego typu Box-ów i chyba muszę się wreszcie skusić :) To fakt fajnie by było gdyby dodali coś do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie jest ono dość przeciętne :) Ale i tak lepsze niż poprzednie, bo według mnie były tragiczne :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest najgorzej, ale super też nie :) Ja tym razem nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.