poniedziałek, 23 listopada 2015

My Secret - tusz do rzęs Look at me

Niedawno w Drogeriach Natura pojawiła się nowa maskara od My Secret - 'Look at me'.
To chyba moja pierwsza maskara tej firmy, jeśli jesteście ciekawi moich pierwszych wrażeń na jej temat i efektu to zapraszam do krótkiej lektury ;)


 

Opakowanie tuszu bardzo mi się podoba, ale jak wiecie (albo i nie) uwielbiam czarne, matowe opakowania kosmetyków.
Szczoteczka jest silikonowa, z różną długością 'igiełek', dzięki czemu docierają do najkrótszych rzęs.



Szczoteczka niestety troszkę kłuje powieki, 'igiełki' w niej są twarde, jednak to jedyny dyskomfort jaki odczuwałam.

Tusz ma od początku dobrą konsystencję, nie jest rzadki, ale daleko też mu do gęstej mazi.
Aplikacja nie sprawia problemu. Tusz ładnie podkreśla rzęsy, wydłuża je.. Jednak nie pogrubia w spektakularny sposób. Efekt po jego użyciu jest bardzo naturalny, lekki, nieprzesadzony.
Co ważne tusz nie pozostawia żadnych grudek.
Nie kruszy się, nie osypuje, nie rozmazuje. Pod względem trwałości jest IDEALNY.
Muszę dodać, że to jedyny tak łatwy do usunięcia tusz, jeśli umażemy sobie nim powieki podczas aplikacji.
Demakijaż także idzie gładko.

Poniżej w makijażach jedna warstwa tuszu:









Tusz ma pojemność 10 ml.
Kosztuje 11,99 zł
Dostępny w Drogeriach Natura

A jak Wam się podoba efekt tuszu do rzęs My Secret?

8 komentarzy:

  1. Ciekawie prezentuje się szczoteczka. Efekt też zasługuje na uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogliby swój puder do konturowania podać w świątecznej odsłonie. Miałabym prezent dla siostry. A co do tuszu, to prezentuje się całkiem fajnie. Mógłby odrobinę bardziej pogrubiać jedynie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostanę jednak przy tuszu z Lovely Curling Pump Up ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szczoteczka mnie przeraziła, ale efekt jaki daje jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie chyba nie rozczesałby rzęs należycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie silikonowe szczoteczki, efekt też całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama niedawno zaopatrzyłam się w ten tusz. Jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi, bo na Twoich rzęsach efekt jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...