czwartek, 19 listopada 2015

Latarka LED do utwardzania lakierów hybrydowych - tania alternatywa dla lamp

Często pytacie mnie o latarkę LED, którą zakupiłam na Aliexpress, z myślą o utwardzaniu lakierów hybrydowych.
Króciutko dziś o niej napiszę. A warto bo te małe cudeńko za niespełna 7 zł świetnie się sprawdza i zastępuje tradycyjne lampy UV.




Latarka jest naprawdę niewielkich wymiarów, mieści się w dłoni. Dla mnie to duży plus, poprzednia moja lampa zajmowała mi 1/4 szafy :/
Leciutka, zgrabna. Bez kabli. Wystarczą 3 baterie AAA (tradycyjne, cieniutkie paluszki).

Świeci naprawdę mocno... I tak jak powinna utwardza lakiery hybrydowe w zaledwie 15-20 sekund, czyli tradycyjnie jak w lampach LED. Wykonanie manicure nie zajmuje mi dużo czasu, mimo, że każdy z paznokci trzeba osobno utwardzać.. (choć ostatnio malowałam po dwa paznokcie i utwardzam je razem, zmieniając co 2-3 s pozycje paznokci, aby lakier z każdej strony się dobrze utwardził).

Używam zarówno hybryd Semilac jak i tanich Bling z Aliexpress, każdy z lakierów tak samo dobrze się utwardza tą latarką. Każdy jest tak samo trwały.

Jestem zachwycona tym maleństwem. Nie dość, że tanie to w dodatku świetnie sprawdza się przy utwardzaniu lakierów hybrydowych.

Jak dla mnie nie warto przepłacać za lampy UV lub LED płacąc ok 150 zł, o ile używacie ich w warunkach domowych, dla siebie ;)

Bling nr 75 oraz Semilac Gold Disco
Semilac: Mint, Lovely Mickey, Gold Disco.

Link do aukcji z jakiej zakupiłam latarkę: KLIK
Na Aliexpress można płacić poprzez Przelewy24 ;) do wyboru jest mnóstwo banków, nie ma dodatkowych opłat. Ba! nawet nie płacimy za wysyłkę... te niecałe 7 zł to cały poniesiony koszt. Na latarkę czekałam ok 20 dni.
POLECAM :))


23 komentarze:

  1. Ja akurat mam lampę, więc latarka mi nie potrzebna, ale zainteresowały mnie te lakiery Bling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blingi uwielbiam ;) kilka manicure z nimi już pokazywałam ;)
      Niedługo je zrecenzuję...

      Usuń
  2. Nieźle, ja myślałam, że to raczej bubel taka latarka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam.. ;) miło zaskoczyła ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjny wynalazek. Szczególnie przydatny byłby podczas wykonywania zdobień, bo często np. dodaję coś na dwa paznokcie, pozostałe już gotowe, a żeby utwardzić parę kresek muszę pakować całą dłoń do lampy i tym sposobem kupuję nowe żarówki co 3-4 miesiące (do lampy UV).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często wymieniasz żarówki... Latarkę polecam, idealna do wzorków i poprawek... ;)

      Usuń
  4. Mam taką małą lampkę, ale nie powiem jest to dobre rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał :D Opcja już nie dla mnie, bo wracam do normalnych lakierów, ale fajna ciekawostka. Lampa - wersja podróżna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy i ja kiedyś wrócę do zwykłych... ;)

      Usuń
  6. Przyznam, że mnie zaciekawiłaś :>
    Mam dużą lampę UV ale utwardzanie w niej zajmuje trochę czasu. Bo jednak jest różnica między 20 sekund a 2-3 minuty ;)
    Zastanawiam się czy zwykła latarka LED (nie przeznaczona do hybryd) też da radę. Bo mam coś takiego w domu i wygląda (oraz działa) chyba tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa. Spróbuj, w razie czego lampą UV utwardzisz ;)

      Usuń
    2. Inaczej świeci, ta na fioletowo. Mam z zestawu jakiś żeli do rysowania 3d.

      Usuń
  7. Aliexpress to kopalnia skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym sklepie milion razy, ale nigdy nie zamawiałam nic. Bo jak już raz pójdzie, to będzie tak samo jak z ebay. Długo zwlekałam, a teraz zamawiam co chwile coś przez ebay ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa alternatywa dla lampy :) ale jakoś tak z lampą mi wygodniej. mam te z semilaca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się poważnie zastanowić nad tymi lakierami hybrydowymi i nad lampą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też widziałam podobną, albo i taką sama na wish.com też za groszę i właśnie zaciekawiła mnie jak się spisuję i widzę, że wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowałam się na małą, tanią lampę LED, ale gdyby nie okazja, to planowałam zakup takiej latarki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam właśnie już gdzieś że alternatywą dla lamp może być latarka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taką latarkę ale jeszcze nie używałam jej do utwardzenia paznokci, bo mam też lampkę ledową do hybryd

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, szczerze mówiąc nie wiedziałam, że są takie latarki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...