sobota, 14 listopada 2015

Kneipp - Żel pod prysznic 'Egzotyczna pokusa'

Kneipp
Żel pod prysznic
 'Egzotyczna pokusa'


Opis producenta:
Pielęgnujący żel pod prysznic Egzotyczna Pokusa Kneipp to aksamitny i kremowy nawilżający płyn pod prysznic, wzbogacony w olejek eteryczny z kwiatów ylang-ylang, który wpływa odprężająco i stymulująco na dobre samopoczucie. Zawiera masło shea, które wygładza skórę nie pozostawiając tłustego filmu. Weź kojącą kąpiel pod prysznicem, otulającą egzotycznym i zmysłowym zapachem. Bogate, nawilżające olejki pozostawiają skórę miękką, gładką i delikatnie pachnącą. Nie zawiera mydeł alkalicznych, pH neutralne dla skóry.


W ostatnich dniach w sprzedaży pojawiły się nowe żele pod prysznic Kneipp.
Mam wersję zapachową 'Egzotyczna pokusa'. Nie wiem dlaczego skojarzyłam tą nazwę z mocno owocową kompozycją, a żel pachnie... owszem egzotycznie, ale w mocno szyprowym, kwiatowym kierunku. Nie do końca zapach mi podszedł. Zbyt mocny, duszący, męczący. Za to moja mama go uwielbia i porzuciła dla niego swoje ukochane żele Dove.

Żel ma biały, mleczny kolor. Konsystencję odpowiednio gęstą. Pieni się niesamowicie, tworzy bardzo puszystą, gęstą piankę.
Swoją oczyszczająco-odświeżającą rolę spełnia idealnie. Nie wysusza przy tym skóry, ale też jej nie nawilża.
Przyzwoity żel, na pewno wart swojej ceny. Jeśli tylko traficie w swoje gusta zapachowe to na pewno będziecie zadowolone.

Cena: 12,99 zł
Pojemność: 200 ml
Skład:

Jakiego żelu pod prysznic obecnie używacie? :)

8 komentarzy:

  1. Spodobał mi się bardzo jego zapach, zresztą wszystkich trzech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie są to przeciętne żele o zbyt wysokiej cenie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Egzotyczne kwiaty to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam żeli z tej firmy. Obecnie mam z Farmony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię tego typu zapachów, gustuję w bardziej świeżych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam "słodką harmonię", czyli zapach pomarańczy, ale z nutką czegoś kwiatowego... ciężko mi rozgryźć ten zapach, ale podoba mi się. Ogólnie żel jest bardzo dobry, fantastycznie się pieni i jest niesamowicie gęsty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i mnie też zapach nie do końca podszedł. Teraz przywędrowała do mnie Słodka Harmonia i o wiele bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zapach to fakt, czuję się jak na słonecznej wyspie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...