poniedziałek, 23 listopada 2015

Inspired By Kasia Tusk (2 edycja)

Przed weekendem doszedł do mnie kosmetyczny box InspiredBy. Zdecydowałam się na pudełko Kasi Tusk, choć muszę przyznać, że te od Charlize Mystery, także mnie kusiło ;)


A co znalazło się w pudełku?


* książka "Magia sprzątania" autorstwa Marie Kondo (wartość 34,90 zł)
Bałaganiarstwa się nie dziedziczy, nie jest ono także związane z brakiem czasu, to raczej nagromadzenie błędnych przekonań o porządkowaniu. Autorka prezentuje własną metodę – konMari - na uporządkowanie najbliższego otoczenia, zmianę podejścia do życia i sposobu myślenia. Omawia istotne decyzje, które należy podjąć, aby było to możliwe. Pokazuje, jak skutecznie zmienić nawyki. 




* zestaw Etre Belle: pióro oraz tusz do rzęs w eleganckim etui (wartość 169 zł)
Elegancki zestaw Etre Belle idealnie spełniający rolę prezentu. W eleganckim, sygnowanym logiem Etre Belleetui, znajduje się klasyczne pióro oraz Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic. Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-curl zapewnia fascynujące podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs. Kilka warstw Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic pozwala uzyskać efekt porównywalny do przedłużenia rzęs. Kwas hialuronowy przywraca wilgoć, pozostawiając rzęsy miękkie i elastyczne.Kombinacja wosków naturalnych i syntetycznych, umożliwia natychmiastowe pokrycie każdej rzęsy, a pigmenty głębokiej czerni nadają głębokie spojrzenie.



* Ekologiczny, odżywczy krem BIO IQ (wartość 72 zł)
Odżywczy krem na dzień to w pełni naturalny, certyfikowany kosmetyk, młodej polskiej marką BIO IQ. Ten lekki nawilżająco-odżywczy krem o przyjemnym,świeżym zapachu stworzony jest z najlepszych składników pochodzenia roślinnego. Zawarte w nim olej sezamowy oraz koper morski są bogate w minerały oraz witaminy, które pielęgnują i odżywiają skórę twarzy. Kwasu hialuronowego zapobiega utracie wody, odmładza skórę, spłyca istniejące zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Oczar wirginijski oraz bobrek trójlistny chronią, działają przeciwzapalnie, uszczelniają naczyńka krwionośne, a także ujednolicają naturalny koloryt skóry.

 99,79% wszystkich jego składników jest pochodzenia naturalnego, a 27,90% z nich pochodzi z kontrolowanych upraw organicznych, to kosmetyk w pełni wegański, nie testowany na zwierzętach.



Skład kremu:

* Skórzana kosmetyczka Batycki (wartość 200 zł)
Ten elegancki i ekskluzywny produkt będzie idealnym dodatkiem dla wszystkich ceniących sobie funkcjonalność, prostotę i ponadczasową formę. Idealne miejsce na drobne kosmetyki. Kosmetyczka zapinana na zamek. Wykonana z wysokiej jakości skóry.


* Balsam do ust Delia (wartość 6,50 zł)
Balsam do ust Hydro Care intensywnie nawilża i regeneruje usta, pozostawiając je gładkie i niewiarygodnie miękkie. Zawiera pielęgnująco-ochronne składniki, dzięki którym usta stają się piękne, zdrowe i apetycznie pachnące.



Decydując się tym razem na InspiredBy znałam już dobrze zawartość  poszczególnych boxów.  Tutaj w szczególności skusiła mnie książka "Magia sprzątania" (o której w ostatnich dniach jest bardzo głośno). Z przyjemnością ją przeczytam i mam nadzieję, że rady w niej zawarte wdrożę w życie ;))
Ale oprócz książki czynnikiem decydującym był tusz do rzęs Etre Belle, który ponad rok temu recenzowałam na blogu TUTAJ. To mój absolutny tuszowy hit! Warty swojej ceny. Służył mi on ponad pół roku, do ostatniej kropli był tak samo dobry. Polecam go bardzo!!! :) Koniecznie przeczytajcie moją recenzję i zobaczcie go w akcji na rzęsach ;))
W pudełku mamy też odżywczy, ekologiczny krem BIO IQ. Marka jest mi kompletnie obca, dlatego cieszę się, że mam okazję przetestować ich krem. Jeszcze go nie używałam, ale obiecuję, że wkrótce go Wam zrecenzuję.
Ostatni kosmetyk jaki znalazł się w boxie to balsam do ust Delia - bardzo ładnie pachnie! I po 3 dniach póki co mogę napisać, że dobrze zmiękcza skórę ust i nawilża. Zobaczymy jak się spisze po dłuższym czasie.
Całość dopełnia zgrabna, skórzana kosmetyczka Batycki. Nieduża, ale pomieści wszystkie potrzebne w damskiej torebce kosmetyki ;))


Pudełko kosztuje 169 zł (wartość aktualnego zestawu to 481 zł)
W odróżnieniu od ShinyBox pudełka InspiredBy przychodzą do nas co 3 miesiące.
Zamówić je można na stronie InspiredBy.pl

Co sądzicie o zawartości pudełka Kasi Tusk?

12 komentarzy:

  1. Fajne pudełko, bardzo lubię ten tusz z Etre Belle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość tego pudełka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to pudełko, bardzo podoba mi się jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś nie zachwyciło to pudełko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw Etre Belle wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość nie dla mnie ;) Ale wygląda elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są te pudełka, ja ostatnio miałam od Kasi Tusk i było super :).

    OdpowiedzUsuń
  10. kusiła mnie książka tusz i pióro, ale kosmetyczkę taką mam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.