czwartek, 5 listopada 2015

Biolaven - Szampon do włosów

Decydując się na keratynowe prostowanie włosów musiałam zmienić pielęgnację włosów. Nie mogłam używać szamponów z SLS, solą czy silikonami. Dotychczas niemiło wspominałam szampony ekologiczne, w ostatnim czasie nie sprawdził się u mnie choćby szampon z Sylveco... Jednak postanowiłam postawić na rodzimą markę producentów Sylveco: Biolaven. Zakupiłam od razu 3 butelki.
Jak się sprawdził szampon?


Przy pierwszym jego użyciu byłam załamana... Szampon ma wodnistą konsystencję, nie jest ani odrobinę gęsty. Często pisałam, że jakiś kosmetyk jest rzadki i wodnisty, ale w porównaniu z tym... ehhh... Żaden szampon czy żel nie był tak rzadki jak ten szampon... istna woda!
Na szczęście to jego jedyna wada... I po dwóch miesiącach nawet zdążyłam się przyzwyczaić do jego konsystencji, choć nadal uważam ją za bardzo niekomfortową i utrudniającą życie ... ;)

Szampon mimo tej konsystencji pieni się niesamowicie dobrze. Oczyszcza dobrze, nawet bardzo dobrze. Jedynie gorzej sobie radzi ze zmyciem olejów.
Pozostawia niezwykle miłe w dotyku, lśniące i gładkie włosy. Czuć, że olejki zawarte w szamponie wygładzają i odżywiają włosy.
Jest niezwykle delikatny, zarówno dla włosów jak i skóry głowy.
Nie plącze włosów, nie pozostawia ich spuszonych.
Nie spowodował u mnie łupieżu, ani w żaden sposób nie podrażnił, z czym miałam problem po upalnym lecie.
Włosy wyraźnie odżyły, nabrały blasku i zdecydowanie szybciej mi rosną.

Szampon pachnie bardzo przyjemnie jak cała seria kosmetyków Biolaven - winogronowo, bardzo słodko, ale zarazem odświeżająco. Jak winogronowe landrynki ;)

Mimo rzadkiej konsystencji jest bardzo wydajny. Przez 2 miesiące zużyłam dopiero połowę butelki, a włosy mam długie i myję je co drugi dzień).

Cena: 17 zł
Pojemność: 300 ml
Skład:

Mimo trudnych początków bardzo go polubiłam. Zapas mam, także przynajmniej do stycznia będę go używać.
Cieszę się, że w końcu szampon z ekologicznym składem sprawdził się na moich włosach.

Używacie ekologicznych szamponów? Jak się u Was sprawdzają?

4 komentarze:

  1. Miałam robić keratynowe prostowanie, ale właśnie konieczność używania delikatnych szamponów mnie zniechęciła - moje włosy ich nie lubią, niezależnie co by to nie była za marka to szybko się przetłuszczają i są oklapnięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto popróbować różnych marek, może w końcu któryś nie będzie obciążał Twoich włosów... ;)

      Usuń
  2. Gdybym miała 3 butelki szamponu, który wkurza mnie wodnistą konsystencją, to chyba próbowałabym go zagęścić np. gumą ksantanową :> Najważniejsze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się, że zepsuję ;)
      Przyzwyczaiłam się do tej konsystencji już, zużyję wszystkie 3 butle i będę myślała, czy kontunuować z nim czy szukać zamiennika ;))

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...