piątek, 20 listopada 2015

Alterra Bio-Aprikosenkernol - Olejek do włosów suchych i łamliwych

Alterra
Bio-Aprikosenkernol
Olejek do włosów suchych i łamliwych


Opis producenta:
Każdy rodzaj włosów wymaga indywidualnej pielęgnacji. Olejek do włosów Alterra wyprodukowany został z wybranych surowców najwyższej jakości. Wysokowartościowy roślinny kompleks pielęgnacyjny zawierający olej z pestek moreli BIO, olej arganowy BIO i olej sezamowy BIO, pielęgnuje suche końce włosów i sprawia, że włosy stają się gładkie i elastyczne. Cenne oleje ułatwiają rozczesywanie włosów i nadają im połysk. Olejek do włosów Alterra spełnia surowe kryteria wyznaczone przez organizację NaTrue. Posiada certyfikat kosmetyku naturalnego; jest produkowany z surowców roślinnych pochodzących o ile to możliwe z rolnictwa ekologicznego i dzikich zbiorów; zawiera kompozycje zapachowe i ekstrakty z surowców naturalnych; nie zawiera syntetycznych barwników ani substancji konserwujących; nie zawiera również silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych; jego tolerancja przez skórę została potwierdzona dermatologicznie.  


Olejki Alterra cieszą się dużą popularnością, już od około 4 lat lat czytałam o nich mnóstwo pozytywnych recenzji. Jednak dopiero teraz miałam okazję przetestować jeden z nich: ekologiczny olejek do włosów suchych i łamliwych Bio-Aprikosenkernol.

Zamknięty jest on w niewielkiej, plastikowej butelce, z pompką. Olejku jest zaledwie 50 ml, ale jest on niesamowicie wydajny. Już jedna pompka wystarcza do aplikacji, o ile używamy go na mokre, świeżo umyte włosy.
I właśnie tak go tylko używałam, aplikując go od razu po umyciu włosów. Jedna pompka w zupełności wystarcza, nie można z nim przesadzić.. 

Olejek jest bardzo rzadki. Jednak ma to swoje plusy, jest dość lekki. Nie obciąża włosów, bardzo szybko wchłania się, natychmiastowo zmiękczając moje suche włosy. Nadaje im pięknego blasku. 
Włosy dużo lepiej się układają i bardziej kręcą.
Wyraźnie poprawił kondycję moich włosów.

Skład na szóstkę z dużym plusem. Same moje ulubione oleje, które idealnie sprawdzają się przy wysokoporowatych włosach.

Na koniec dodam, że olejek prześlicznie pachnie - owocowo z nutką wanilii, bardzo słodko, ale nie do przesady ;))

Jedyny minus, że nie ułatwia on rozczesywania włosów, które zawsze po myciu mam bardzo splątane.

Cena: 15 zł
Pojemność:
Dostępny w Drogeriach Rossmann
Skład:

Znacie olejki Alterra? Jak się u Was sprawdzają?

16 komentarzy:

  1. To w sumie dziwnie, że nie ułatwia rozczesywania, u mnie każdy olejek to robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go nigdy, ale słyszałam wiele dobrego :) W dodatku ten skład sprawia, że muszę zapisać go na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie rozglądam się za jakimś nowym olejkiem do włosów i ten z Alterry wydaję się byc idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wykończę aktualny olejek to się chyba skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szóstka z plusem, jest taka ocena? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam sporo dobrego o nim, choć sama nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze, bo póki co używam innych olejków, ale przyjdzie chyba i na niego pora w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie otwierałam, ale wiąże z nim spore nadzieje :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo polubiłam olejki do twarzy jednak trochę boję się Alterry po tym co na mojej twarzy wyrządziła emulsja do mycia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłabym go ale mam już tyle olejków ze boję sie ze nie zdążę ich wykorzystać ;) jak trochę zmniejsze ich ilość to pomyślę nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam, używam i coś nie mogę utrafić z ilością, bo moje końcówki są wiecznie tłuste, a mniej niż pompkę dać się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy on jest dobry dla osób z lokowanymi włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdza się świetnie przy kręconych włosach, nawilża i podkreśla skręt

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...