niedziela, 18 października 2015

Wellness Beauty - Balsam do rąk z ekstraktem z wiśni oraz ekstraktem z kwiatów róży

Wellness Beauty
Balsam do rąk z ekstraktem z wiśni oraz ekstraktem z kwiatów róży


 Opakowanie kremu Wellness Beauty bardzo przypomina te od kremów L'Occitane, ewidentnie na nim się wzorowano, jednak dziś opiszę krem, który jest aż 10 razy tańszy... a tubka wbrew pozorom jest plastikowa ;)) i jak dla mnie o wiele bardziej wygodniejsza. Dużo łatwiej wydobywa się z niego porcję kremu.
Ale czy tańsze oznacza gorsze? Wcale nie... ;)
Zapach kremu jest identyczny jak w olejku, o którym pisałam Wam TUTAJ z tej samej firmy. Ubóstwiam go! Żadne kosmetyki, które dotychczas stosowałam nie ujęły mnie AŻ tak swoim zapachem. A uwierzcie, że używałam ich zapewne setki, jak nie tysiące ;)
Kwiatowy zapach, dość intensywny, ale mnie mdły, ani przytłaczający. Od ponad roku używam olejku z tej linii zapachowej i bardzo cieszy mnie, że pojawiają się nowe kosmetyki.

Konsystencja kremu jest lekka, ale nie aż tak jak lotionów do rąk Welleness Beauty o których pisałam m.in. TUTAJ. Wchłania się błyskawicznie, pozostawiając jedynie delikatny, bardzo aksamitny film (jednak nie tłusty czego bardzo nie lubię).
Nawilża dobrze, natychmiastowo zmiękcza i wygładza skórę. Sprawdza się na co dzień. Idealny do torebki, do używania w ciągu dnia. Na pewno po jego użyciu nie pobrudzimy niczego wokół. Za to zapach pozostaje na dobre 2-3 godziny, co dla mnie jest ogromnym plusem.
Dla mnie jest idealny, ale nie mam też problemów z bardzo suchą skórą.
Dla wymagającej bardzo suchej skóry krem może okazać się zbyt delikatny i zbyt mało odżywczy, szczególnie w obecnym jesienno-zimowym klimacie,

Pojemność: 100 ml
Cena: 10,99 zł
Skład:

Jakich kremów do rak obecnie używacie? :))

15 komentarzy:

  1. Ciekawy kremik nie miałam go jeszcze nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm chyba się skuszę, bo jeszcze nic z wellness by rossman nie miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego akurat nie miałam, ale prezentuje się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tych kosmetyków z Wellness :D Czas to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie wiedziałam, że ta marka produkuje kremy do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się na niego skuszę wiosną :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie to coś dla mnie, gdyż uwielbiam olejek różany w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię go nawet ze względu na samo opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio uwielbiam różane zapachy więc pewnie by mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że dla mnie byłby ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie jest nieco za lekki, ale generalnie się z nim polubiłam ;).

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...