piątek, 16 października 2015

Sylveco - odżywcza pomadka z peelingiem

Odżywcza pomadka z peelingiem Sylveco zyskała sporą rzeszę fanów. Jakiś czas temu pisałam o niej krótko przy okazji recenzji jednego z pudełek ShinyBox. Jednak warto wspomnieć o niej raz jeszcze ;)


Opis producenta:
Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki. Bez konserwantów.



Po pierwszym użyciu nie polubiłam tej pomadki i do dziś nie wiem dlaczego.
Pomadka ma w sobie odpowiednią ilość drobinek (które dość szybko się rozpuszczają). Peelingują usta  na dobrym poziomie, choć może nie jakoś spektakularnie. Jednak przy codziennym użyciu (chociaż 1 raz dziennie) utrzymują usta w dobrej kondycji.
Oprócz efektu peelingu i pozbycia się suchych skórek, pomadka bardzo dobrze nawilża i odżywia usta.
Natychmiastowo wygładza je.

Pachnie jak dla mnie zbożem, choć to pewnie zapach brązowego cukru trzcinowego.
Smak delikatnie słodki.

Forma sztyftu jest bardzo komfortowa i chyba dlatego, tak bardzo polubiłam
tą pomadkę. Obowiązkowa pozycja w torebce szczególnie przez jesienno-zimowy okres.

Porównując do innych peelingów do ust naszych rodzimych marek - Sylveco zdecydowanie wygrywa.
 
Pomadka kosztuje ok 8 zł. 
Skład w pełni naturalny: Olej sojowy,  Wosk pszczeli,  Cukier trzcinowy,  Lanolina,  Olej z wiesiołka,  Wosk carnauba,  Masło kakaowe,  Masło karite (Shea),  Betulina,  Olejek z gorzkich migdałów 


Używacie peelingów do ust?

25 komentarzy:

  1. Działa fajnie, ale gorzkawy posmak bardzo mi nie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja słodkawa była, żadnej goryczy nie czułam..
      Nie zjełczała Ci czasem?

      Usuń
    2. Moja też jest słodka :) Lubię wkład (w sensie masę, w której zatopione są kryształki cukru) tej pomadki, skutecznie zmiękcza usta, choć czasem wolałabym, gdyby nie miała tych drobinek. Jak mam mocno suche usta, to czasem je rani, mimo że jestem delikatna.

      Usuń
  2. mam go i lubię :) szczególnie, że zlizanie nie grozi niesmakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, fajny produkt! :) Ja mam peeling do ust w słoiczku, ale taka forma super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przetestuje, pomadka z peelingiem to dla mnie nowość-jestem ciekawa jak będzie sie sprawdzała u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją, do tej pory nie spotkałam pomadki, która tak dobrze by nawilżała moje usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się właśnie skończyła. Genialna jest, chcociaż jak ją zobaczyłam pierwszy raz byłam dosyć sceptycznie nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować :-). Brzmi apetycznie, a sklad cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam kupnego peelingu do ust, zazwyczaj robię je sama w domu. Ale jeśli już bym miała wybierać to tą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o niej, ale jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ją, właśnie kończę kolejne opakowane i zamierzam kupić następne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudowna, chwała Sylveco że wymyślili takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na ten produkt ze względu na peelingujące drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jej, ale mam peeling pomarańczowy do ust z Marizy, który bardzooo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią wypróbuję ją w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli na początku jej nie polubiłaś, ale z czasem się do niej przekonałaś? :D Myślałam o niej jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś tę pomadkę - jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na razie używam pomadki Flos-Lek, ale tą będę miała na uwadze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie kupię ten produkt :) już od dawna chodzą za mną produkty Sylveco, a pomadka peelingująca to będzie idealny produkt do sprawdzenia i zapoznania się z firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam tę pomadkę, świetnie wygładza usta i pomaga pozbyć się suchych skórek (chociaż ostatnio i tak rzadko się u mnie pojawiają), ale nie zauważyłam nawilżenia. Mimo wszystko, swoją rolę peelingu spełnia świetnie i na pewno jest to wygodniejsza forma niż np. peeling do ust w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...