niedziela, 25 października 2015

ShinyBox - Think Pink - październik 2015 - prezentacja zawartości

Czas leci jak szalony, dziś pokażę kolejny ShinyBox, już dziesiąty w tym roku.
Bardzo go wyczekiwałam, wiedziałam, że będą w nim 3 kolorowe kosmetyki. W ostatnich kilku boxach niewiele ich było.


A co znalazło się w pudełku?


1) DELIA Roll-On pod oczy (12 zł / 15 ml) - produkt pełnowymiarowy
Liftingujący roll- on pod oczy z serii Hyaluron Fusion marki DELIA. Roll- on przeznaczony jest do stosowania pod oczy aby walczyć z oznakami zmęczenia i ze zmarszczkami. Posiada unikalny program +3D Hyaluron fusion stworzony dla kobiet oczekujących natychmiastowych efektów w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. W rezultacie stosowania zyskujesz intensywne nawilżenie do 24 h, wygładzenie drobnych zmarszczek, redukcja oznak zmęczenia, rozświetlone spojrzenie.


2) CLARENA Caviar Push Up (76 zł / 250 ml) - miniatura 30ml
Kawiorowy krem do biustu z efektem Push Up. Krem zawiera Voluform™, czyli kompleks aminokwasów, który działa na trzech płaszczyznach. W pierwszej fazie jego działania następuje detoksykacja skóry, w drugiej ujędrnienie i pobudzenie syntezy fibroblastów, w trzeciej wzrost komórek tłuszczowych. Modeluje biust, nawilża i wygładza skórę.


3, 4) L'OCCITANE Szampon i odżywka Cytrusowa Werbena (szampon 59 zł / 250 ml, odżywka 68 zł / 250 ml) miniatury 50 ml
Szampon Cytrusowa Werbena orzeźwi Twoje włosy oraz zapewni im witalność, połysk i sprężystość. Do tego nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych.
Ultra świeża odżywka Cytrusowa Werbena pomoże Ci rozplątać i wygładzić włosy. Pozostawi je jasne, błyszczące i łatwe do ułożenia. Do tego nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych.


5) SUMITA Kredka do oczu (75 zł / szt.) - miniatura
Nic nie równa się z głębią i bogactwem koloru tych antymonowych kredek. Bogate w olejki kredki umożliwiają płynną i miękką aplikację w wewnętrznym kąciku oka i nad powiekami. Ekstrawaganckie i nie pozostawiające smug kolory odmienią Twoje oczy jednym pociągnięciem kredki. Mieszaj, eksperymentuj, makijaż pozostanie na miejscu cały dzień i całą noc.



6) DIADEM Róż do policzków (14,50 zł / 6,5g) - produkt pełnowymiarowy
Róże rozświetlające stanowią delikatne wykończenie makijażu. Perfekcyjnie modelują kształt twarzy i podkreślają miejsca, gdzie zostały naniesione. Polecane do każdego rodzaju skóry. Dodatkowo wypukła struktura różów pozwala na precyzyjną aplikację.



7) WIBO Tusz do rzęs Queen Size (8 zł / szt) - produkt pełnowymiarowy
Maskara pogrubiająca i wydłużająca, która pozwala na uzyskanie efektu pełnych rzęs w ekspresowym tempie. Dzięki dużej, gęstej szczoteczce wygiętej w łuk maskara nadaje objętość już po kilku pociągnięciach, unosi i podkręca nadając efekt kociego spojrzenia.



W pudełku jak widać same maleństwa, jedno jest pewne.. na pewno większość zużyję w ciągu najbliższych dni ;))
Żadnego z kosmetyku nie znałam wcześniej, także z przyjemnością przetestuję wszystko.
Delia Roll-on pod oczy to pierwszy kosmetyk pod oczy w takiej postaci. Nigdy nie używałam roll-on'ów pod oczy i po pierwszych użyciach żałuję, że wcześniej nie zdecydowałam się na nie. Metalowa rolka przyjemnie masuje skórę wokół oczu i przy okazji chłodzi, idealna na sińce. A jak się spiszę przez dłuższy czas to się okaże ;)
Clarena - kawiorowy krem do biustu z efektem push-up - jak najbardziej jestem na tak. Push-up przyda się bardzo ;) Szkoda tylko, że to mała miniaturka, ale na wstępne zapoznanie się z kosmetykiem wystarczy. Krem ma przyjemną, lekką konsystencję i prześlicznie pachnie!
L'Occitane Szampon i odżywka do włosów - już kiedyś miałam miniatury tej firmy, byłam zadowolona z kosmetyków. Chętnie przetestuję i te, tym bardziej, że ładnie pachną, bardzo świeżo i orzeźwiająco.

Kosmetyki kolorowe na chwilę obecną mocno mnie zawiodły. Spodziewałam się czegoś lepszego...
Róż Diamond - niestety bardzo pudrowy, kruchy, osypuje się przy aplikacji... słabo napigmentowany. A szkoda, bo kolor nr 08, który mi się trafił bardzo mi się podoba.
Wibo tusz do rzęs - nowość na naszym rynku. Lubię testować nowe tusze do rzęs. Dotychczas kosmetyki Wibo średnio u mnie się sprawdziły, dlatego też moja radość nie była ogromna. Ale może akurat ten tusz okaże się hitem?? Na pewno zrecenzuję go niebawem i pokażę efekty...
Sumita kredka do oczu - trafiła mi się brązowa. Nielubiany przeze mnie kolor, jednak ten odcień brązu jest bardzo ciemny, także chętnie przetestuję i pokażę efekty ;)

poniżej swatche różu Diamond oraz kredki Sumita:


Porównując zawartość październikowego ShinyBox do wcześniejszych pudełek, niestety wypada słabo.
Brak fajwerwerków, choć całkiem źle też nie jest.

Mam jednak nadzieję, że kolejne będą lepsze i pojawią się w nich także kolorowe kosmetyki :)

W sprzedaży jest już listopadowy ShinyBox "Miss Autumn"

A jak Wam się podoba zawartość październikowego Shinybox?

10 komentarzy:

  1. ja też mam nadzieję, że kolejne będą lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cieszy mnie obecność kolorówki, aczkolwiek zawartość niestety nie do końca spełnia moje oczekiwania. Mam nadzieję, że kolejne będzie lepsze...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawa zawartość :) Chyba tylko z wibo miałam już styczność, reszta marek to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa twoich opinii na temat szmponów ,kremu pod oczy oraz kremu modelujacego do biustu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie tyko loccitane, ale.... takie maleństwa dostaje u nich w sklepie, jak robię zakupy, więc trochę przepłacone to pudełko, tym bardziej, ze reszta kosmetyków kosztuje grosze i nowościa nie jest:(

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że wartość nie porywa :( a z tego co pamiętam, to ten duet z L'Occitane już był chyba ze dwa razy w Shiny pudełku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pal sześć, że już był, to próbki, które można dostać przy zakupie w sklepie stacjonarnym, na dodatek nic nowego, tylko stare, oklepane zapachy :( w taki sposób firmy zarabiaja na naiwnych blogerkach, sprzedaja im coś, co normalnie dorzucają do zakupów za free:) ehhehe

      Usuń
  7. Trochę szkoda, że trafiła Ci się brązowa kredka, ale roll on pod oczy wydaje się fajny, muszę sobie coś podobnego kupić i sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...