środa, 21 października 2015

Rival de Loop - Maseczka naprawcza

Rival de Loop
Maseczka naprawcza


W sezonie jesiennym moja cera nie ma łatwo. Aby doprowadzić ją do ładu wdrożyłam w pielęgnację kwas glikolowy. Dzięki niemu pozbędę się przebarwień po lecie, plam po wypryskach czy niespodzianek, jakie w ostatnich dniach wyskoczyły na mojej twarzy. Byłoby idealnie, gdy kwasy nie wysuszały mojej skóry.
Tutaj pomocne są mocno nawilżające, odżywcze kremy i maseczki do twarzy.
Dziś opiszę Wam jedną z moich ulubionych maseczek w ostatnim czasie: Rival de Loop "maseczka naprawcza". Ma ona w swym składzie między innymi kwas hialuronowy, mocznik i masełko shea.
Opakowanie to tradycyjna, podwójna saszetka. 

Konsystencję ma dość gęstą, jednak bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy.
Z początku wydawała mi się maseczka zbyt treściwa i byłam pewna, że nie wchłonie się. A jednak!
Moja skóra najwidoczniej potrzebowała dużej dawki nawilżenia i otrzymała ją.
Maseczka świetnie nawilżyła skórę, zmiękczyła. Wyraźnie odżywiła, ale także ukoiła ją.  
Zniknęło uczucie ściągnięcia skóry, które  po kwasach często mi towarzyszy.
Skóra odzyskała swoją równowagę.

Maseczka w żaden sposób nie podrażniła mojej skóry, nie uczuliła, ani nie zapchała.
Prześlicznie pachnie, delikatnie, świeżo, nienachalnie.

Dodatkowo zauważyłam, że pięknie oczyściła pory no nosie. 

A to wszystko za niesamowicie niską cenę: 1,69 zł.
Nie pozostaje mi nic innego jak ją polecić ;))

Pojemność: 2 x 8 ml
Cena: 1,69 zł
Dostępność: Drogerie Rossmann
Skład:

Ta maseczka to tegoroczna nowość. Ciekawa jestem czy mieliście okazję już ją testować? Jak się u Was sprawdziła?

20 komentarzy:

  1. Tej maseczki jeszcze nie miałam, ale testowałam kilka innych RDL i raczej mnie lekko zniechęciły do tej marki... no ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też testowałam kilka maseczek m.in. Pure Skin, taką truskawkowo- waniliową, jakąś taką z muszelkami na opakowaniu... Żadnej rewelacji :p Póki co używam tylko maseczki Peel-Off, ale przy najbliższej wizycie w Rossmannie skusze się na ta naprawczą :) Myślę że na nadchodzące chłodniejsze dni będzie jak znalazł, zwłaszcza ze ma w składzie masło Shea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkową miałam. Ta jednak dużo lepiej nawilża ;)

      Usuń
    2. No i kupiłam tą maseczkę :D Fajna :) Stosuje ją jako krem na noc [ale po pół saszetki, bo cała to za dużo :) ], rano zmywam wodą i cera jest mięciutka, nawilżona... :)

      Usuń
  3. Z tej firmy miałam maseczkę truskawkowo-waniliową i niestety się nie sprawdziła, mam też Pure Skin, ale po przeżyciach z tamtą nie wiem czy chcę po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa, nie miałam już dawno takich saszetkowych maseczek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam nigdzie,ale bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka produktów od nich i jestem w miarę zadowolona. Maseczki nigdy nie używałam, ale skoro nawilża to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję ją wypróbować, ale podrażniła moją skórę i nie sprawdziła się :(

    OdpowiedzUsuń
  8. rany, a ja zawsze omijam produkty tej firmy w rossku... chyba trzeba to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę boję się tych maseczek, bo mam wrażliwą skórę i obawiam się, że mnie uczulą :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Podchodziłam do tej maski jak do jeża, ale okazała się naprawdę dobra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maseczki RdL, zwłaszcza nawilżającą - często stosuję ją zamiast kremu, nawet pod makijaż się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie stosowałam masek z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam markę, ale kosmetyków jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mnie te maseczki nie działają :/

    OdpowiedzUsuń
  15. kupiłam dzisiaj i mam nadzieję że się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety dla mnie ta maseczka jest najgorsza ze wszystkich z kolekcji Rival de loop. Po nałożeniu tej maseczki skóra zaczeła mnie niesamowicie piec a z oczu lecieć łzy pomimo tego że ominełam okolice oczu. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, uczulona widocznie jesteś na jakiś składnik :(

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...