poniedziałek, 26 października 2015

Lirene Dermoprogram - Illumi Corrector - Błyskawiczna maska rozświetlająco-upiększająca

Lirene
Illumi Corrector - Błyskawiczna maska rozświetlająco-upiększająca

Opis producenta:
Maska rozświetlająco - upiększająca Illumi Corrector stanowi idealne rozwiązanie tuż przed wyjściem na imprezę! Zawarty w masce ekstrakt z białej perły zawiera aminokwasy, które są kluczowe w produkcji białek.  Odpowiadają one za elastyczność skóry, poprawią jej jędrność i sprężystość. Stosowana regularnie, maska dogłębnie nawilża skórę i wygładza ją. Efekty są widoczne natychmiast -  skóra twarzy i dekoltu staje idealnie napięta i gładka w dotyku, dzięki czemu jest wyraźnie piękniejsza. Dzięki perłowym drobinkom, nierówności skóry stają się wyrównane. Illumi Corrector maskuje także niedoskonałości i gwarantuje efekt optycznego retuszu zmarszczek. Twoja skóra nareszcie nabierze wyjątkowego perłowego blasku!


Konsystencję maska ma gęstą i treściwą. Kolor biały z perłową poświatą.
Zwykle nakładam około połowy saszetki, co w zupełności wystarczało. Nigdy maseczka nie wchłonęła mi się całkowicie. Z początku obawiałam się jej treściwej konsystencji. Mam mieszaną cerę, skłonną do zapchania i bardzo wrażliwą.

Illumi Corrector to najbardziej chwalona maseczka spośród maseczkowych nowości Lirene, jakie pojawiły się w tym roku.
I wcale się nie dziwię... ;)
Wszystkie obietnice zostają spełnione już po pierwszym użyciu.
Nawilża idealnie skórę, wyraźnie ją odżywia i przywraca jej równowagę. Wygładza, delikatnie ujędrnia skórę i poprawia jej elastyczność.
A jakby tego było mało delikatnie rozświetla cerę, ale bez nachalnego efektu. Delikatnie optycznie wygładza zmarszczki i sprawia, że drobne niedoskonałości cery stają się mniej widoczne.
 Przywraca cerze naturalny blask.

Po jej użyciu rezygnuję już z kremu, przez cały dzień nawilżenie utrzymuje się na bardzo dobrym poziomie.

Maseczka nie zapchała mojej cery, nie uczuliła, ani w żaden sposób jej nie zaszkodziła. 

Cena: 2,99 zł (w promocjach ok 2,39 zł)
Pojemność: 8 ml
 Skład:

Dostępna m.in. w Rossmannie

Używałyście już tej maseczki Lirene? Ciekawa jestem czy jesteście z niej zadowolone?

9 komentarzy:

  1. Ja stawiam na naturalne maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeka na mnie, skoro taka dobra to muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te maseczki i peelingi Lirene, ostatnio je odkryłam i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że jej nie widziałam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją, ale jeszcze jej nie używałam. Ostatnio ciężko idzie mi używanie maseczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wręcz odwrotnie... zużywam wszystkie zapasy ;))

      Usuń
  6. Ostatnio zużywam bardzo dużo maseczek, boje się tylko czy cera nie zacznie mi wariować od tych zmian...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak wolę własnorobne glinki, bądź ewentualnie maseczki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...