niedziela, 20 września 2015

Vaseline Intensive Care - Krem do rąk i paznokci -

Vaseline
Intensive Care
Krem do rąk i paznokci


Vaseline ponownie wkracza na nasz Polski rynek. Z miesiąca na miesiąc poznaję powoli ich asortyment. Jedno co szczególnie mnie w nich ujmuje to dobre nawilżanie i niezwykle lekka formuła (balsamów do ciała i kremów do rąk).
Dziś recenzja kremu do rąk i paznokci Healthy Hands Stronger Nails.
Polubiłam go od razu, nie tylko przez śliczny zapach, który jest jednym z jego największych atutów, ale także za lekką konsystencję. Jest to rzadki krem, o mleczno-różowawym zabarwieniu. Wchłania się błyskawicznie, kwestia kilku sekund.
Pozostawia niezwykle miękką i przyjemną w dotyku skórę, bez żadnej tłustej i lepkiej warstwy. Takie kremy lubię na codzień, szczególnie w wakacyjnym okresie. Zimą dłonie potrzebują czegoś bardziej odżywczego, tłuściejszego - szczególnie w mroźne dni.
Latem sprawdził się u mnie idealnie, na wiosnę na pewno do niego wrócę.

Krem wzmacnia także paznokcie, może nie jest to efekt jaki mamy po tradycyjnych odżywkach, ale jednak poprawa jest zauważalna ;)

Tubka mieści 75ml kremu, kosztuje 8,99 zł (m.in. w Rossmannie).

Miałyście z nim do czynienia?
Jak się u Was sprawdził?





9 komentarzy:

  1. Kosmetyki tej firmy jakoś do mnie nie przemawiają, ale z ciekawości kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam i na razie nie planuję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale i tak bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś mnie ta firma nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kosmetyk, ale moje dłonie potrzebują mega nawilżenia (jak zimą) :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich produkty, ale szukam czegoś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale chętnie bym spróbowała :) zabieg krem plus rękawiczki ahh rozkosz dla dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale chętnie bym spróbowała :) zabieg krem plus rękawiczki ahh rozkosz dla dłoni :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...