środa, 23 września 2015

Undosal - Przeciwpotna zasypka do stóp

W czasie wakacyjnych upałów nabyłam przeciwpotną zasypkę do stóp Undosal. Jako, że znalezienie jej recenzji graniczy z cudem, postanowiłam troszkę o niej napisać. Tym bardziej, że kosztuje niewiele a jest naprawdę godna uwagi.


Dotychczas kupowałam dezodoranty do stóp, jednak większość jest niewydajna, dlatego postanowiłam poszukać czegoś wydajniejszego, a w dodatku w niskiej cenie. Trafiłam w aptece na zasypkę do stóp Undosal, która kosztowała niewiele ponad 8 zł. Jej pojemność to aż 120 gram.
Może aplikacja nie jest tak szybka jak w przypadku dezodorantów, ale przy odrobinie wprawy zajmuje nam to góra 15 sekund dłużej.
Zasypka jak zasypka, ma postać białego pudru. Pachnie mentolem, przyjemnie i odświeżająco.
 
Testy zaczęłam w największe upały minionego lata. Zasypka spisała się na szóstkę z dużym plusem. Spełniła wszelkie moje oczekiwania.
Stopy od samego rana do wieczora pozostawały suche, bez grama potu, bez nieprzyjemnego zapachu. 100% świeżości przez cały dzień i wieczór.
Teraz w chłodniejsze dni jest jeszcze lepiej.
Świetny produkt, skuteczny i niedrogi.
W dodatku bardzo wydajny! Przez 3 miesiące nie zużyłam nawet 1/4 opakowania.
 W tym czasie zużyłabym już około 5 dezodorantów...

Skład: Talc, Zinc Oxide, Zinc Undecylenate, Salicylic Acid, Peppermint Oil.
Cena: ok 8-9 zł w stacjonarnych aptekach, zaś na stronie prostoznatury.pl 7 zł

Używacie tego typu produktów do stóp?

14 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy kosmetyk pierwsze widzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasypki dawniej były bardziej popularne ;) teraz niewiele o nich w sieci a szkoda ...

      Usuń
  2. Przydałby mi się. Ostatnio moje stopy zaczęły się wyjątkowo pocić. A jeszcze jak w pracy założę buty ochronne to już w ogole koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem z tej serii, ale niekoniecznie się lubiliśmy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastę widziałam i nawet miałam brać, dobrze, że wzięłam talk ;)

      Usuń
  4. W upały to na pewno przydatne. Planuję posta na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W upały szczególnie przydatne ;) ale ja cały rok tego typu produkty używam.

      Usuń
  5. Kupię z pewnością :) Przyda się zarówno mnie jak i mojemu ukochanemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że działa pozytywnie, ja nigdy nie używałam takiej zasypki bo moje stopy się nie pocą za bardzo, to zależy u mnie dużo od butów.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam go ale popytam w aptekach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo koniecznie muszę nabyć !

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...