poniedziałek, 14 września 2015

Rexona Shower clean - antyperspirant z systemem Motion Sense

Rexona
Antyperspirant Shower Clean
z systemem Motion Sense

Najnowszy antyperspirant Rexony Shower Clean z systemem Motion Sense niezwykle mnie ciekawił. Bardzo lubię antyperspiranty Rexony, jednak w ostatnim czasie byłam wierna Lady Speed Stick w żelowej formie.
Czy mała zdara się opłaciła?
Producent jak zawsze zapewnia o długotrwałej świeżości...
I tak naprawdę jest.
Antyperspirant faktycznie jest niezwykle skuteczny. Od samego rana aż do wieczornej kąpieli czułam się świeżo.
Skóra pod pachami przez cały dzień była sucha.
Ta wersja Rexony jest najskuteczniejszą, spośród tych które miałam okazję używać, choć inne wersje także świetnie się u mnie sprawdzały - jednak ta widać, że jest bardziej dopracowana. Tutaj duży plus! ;)

Nie wysusza skóry, nie podrażnia nawet bezpośrednio po depilacji.
Nie brudzi ubrań.
A jakby mało było plusów... niezwykle ślicznie pachnie! Zapach jest świeży, bardzo przypomina mi zapach świeżo wyjętego z pralki prania.

Jedyny minus to bardzo ciężko chodzący atomizer. Muszę się nasiłować przy każdorazowej aplikacji...


Bardzo polecam. U mnie sprawdził się na 6 + ;)
Cena ok 13 zł.

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie Rexona zawsze i wszędzie;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Rexonę i ona jako jedyna daje mi 100% pewności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście używam antyprespirantu z VICHY i bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...