sobota, 29 sierpnia 2015

Lirene - proVita D - Lekki nawilżający krem rozpromieniający z wit. D·pro na dzień oraz ULTRA aktywny krem regenerujący z wit. D·pro na noc (formuła półtłusta)

Ponad 2 miesiące temu poznałam duet kremów z Lirene. Najnowsza seria z witaminą D: proVita D, której byłam bardzo ciekawa.
Recenzji w internecie niestety nie doszukałam się i będę dziś przecierać szlaki ;)
A gwarantuję Wam, że naprawdę warto poznać tą serię...


 Posiadam krem na dzień: lekki nawilżający rozpromieniający Skin Vitalizer oraz półtłusty Dermal Activator ultra aktywny krem regenerujący na noc.
(W skład serii wchodzi jeszcze krem tłusty oraz krem pod oczy).


Z początku obawiałam się tego duetu, jak przy każdej zmianie kremów, przez moją mieszaną i bardzo wrażliwą skórę, którą w dodatku bardzo łatwo zapchać.
Już na wstępie napiszę, że żaden z tych kremów nie zapchał mojej cery.



Krem na dzień ma lekką, delikatną formułę. Błyskawicznie się wchłania. Idealnie sprawdza się pod makijażem, w moim przypadku mineralnym. Pięknie współgra z minerałami, sprawia, że podkład nawet w 30-kilku stopniowych upałach idealnie trzymał się cały dzień. Krem jest też na tyle lekki i nietłusty, że nie wzmagał wydzielania sebum (przypomnę, że mam mieszaną cerę, tłustą w strefie T),  a nawet powodował, że moja cera mniej się 'przetłuszczała'.
Oprócz tego, że nawilża bardzo dobrze to już po pierwszych testach zauważyłam niesamowitą gładkość skóry. Cera po nim jest niczym aksamit. Gładka i rozpromieniona. Po prostu idealna.



Krem na noc, mimo, że według producenta jest półtłustym kremem, tłusty nie jest (mimo, że w składzie jest gliceryna, czy też masło shea). Wchłania się tak samo szybko jak krem na dzień. Pozostawia tylko aksamitną, delikatną warstwę, jednak na pewno nie tłustą jak można by się spodziewać. Rano po przebudzeniu cera jest gładka, miękka, bardzo elastyczna... i coś co mnie zaskoczyło - wszelkie niedoskonałości po jego użyciu znikają.
Przyznaję, że zaczęłam używać go w czasie kiedy miałam wysyp niedoskonałości na twarzy, uznałam, że jak ma mi krem zaszkodzić jeszcze bardziej to właśnie teraz jest dobry czas na testy nowych kremów. Już po pierwszym użyciu następnego ranka doznałam szoku... Wypryski, które przez kilka dni nie chciały zniknąć, jakimś cudem zagoiły się. Z początku aż uwierzyć nie mogłam, jednak po dwóch miesiącach jest tylko lepiej.
Wszelkie rany, czy zaczerwienienia w ciągu jednej nocy stają się bledsze, bądź znikają całkowicie. Krem cudownie regeneruje skórę. Za to w szczególności pokochałam właśnie wersję na noc.  Obietnica producenta w 100% spełniona, co sami przyznacie, rzadko się zdarza, szczególnie w drogeryjnych kremach.
Oprócz regeneracji, cera jest wyraźnie w lepszej kondycji: nawilżona, gładka, wyraźnie odżywiona, zaś jej kolor jest jednolity.

Oba kremy bardzo ładnie pachną i są bardzo wydajne.

Żaden z kremów nie zapchał mojej cery, nie uczulił, ani w żaden sposób nie zaszkodził.

Kremy mieszczą się w plastikowych, leciutkich słoiczkach. Jak dla mnie bardzo eleganckich.

Ja jestem nimi zachwycona. Na pewno na długi czas będę im wierna. Skuszę się jeszcze na krem pod oczy z tej serii.

Cena: ok 20 zł w promocji (25zł bez promocji).

Skład kremu na dzień:

Skład kremu na noc:

A jakich kremów Wy teraz używacie? Jakie kosmetyki odkryłyście w ostatnim czasie, które Was zachwyciły? :)

9 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem nadawo zaczęłam ich używać i muszę przyznać, że mnie nie zawiodły :) Nie zapchały, skutecznie nawilżają mają suchą jak wiór (mieszaną...) skórę. No i pięknie pachną :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Składami to te kremy nie powalają ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czemu ale nie przepadam za lirene;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te kremy,ale jeszcze nie miałam okazji ich wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam ten duet do testów, krem na dzień używam od tygodnia, jednak do tego na noc jeszcze się nie zabrałam. Mam cerę trądzikową, bardzo mieszaną i trochę się boję zmiany dwóch kremów na raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera taka sama. Na noc szczególnie lubię, ładnie goi wypryski ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...