środa, 5 sierpnia 2015

Lirene - Micro Dermabrasion Ultra-wygładzający drobnoziarnisty peeling oraz Vitamin Energy Witaminowa maska intensywnie nawilżająca

Opiszę Wam dziś przyjemny duet z Lirene. Nowości, które niedawno trafiły na drogeryjne półki. A mowa o ultra-wygładzającym drobnoziarnistym peelingu oraz witaminowej maseczce intensywnie nawilżającej.

Opis producenta:
Ultra-wygładzający peeling drobnoziarnisty to doskonały sposób na osiągnięcie szybkiego efektu aksamitnie gładkiej i elastycznej skóry. Formuła zawiera delikatne drobinki peelingujące, które doskonale usuwają martwy naskórek i głęboko oczyszczają pory, odsłaniając odświeżoną i pełną blasku cerę. Dzięki zawartości wyciągu z lotosu i lilii wodnej, peeling optymalnie nawilża oraz odświeża. Naturalny wyciąg z cytryny, bogaty w witaminy A,C,B i PP, nadaje skórze zdrowy koloryt. Formuła peelingu drobnoziarnistego przygotowuje ją do lepszego wchłonięcia maseczki lub innych kosmetyków pielęgnacyjnych. Szczególnie polecany dla cery normalnej, mieszanej i tłustej. Przebadano dermatologicznie. Potwierdzone bezpieczeństwo i skuteczność.


Peeling ma dość rzadką konsystencję, ale dzięki temu bardzo łatwo rozprowadza się. Drobinek jest naprawdę bardzo dużo i mimo małych, niepozornych rozmiarów świetnie radzą sobie nie tylko z martwym naskórkiem, ale także idealnie oczyszczają pory. 
Cera po jego użyciu jest niezwykle miękka i gładka.
Niby zwyczajny peeling, ale pory na moim nosie jeszcze po żadnym nie były aż tak oczyszczone, że praktycznie przestały być widoczne.
W ostatnim czasie miałam z nimi spory problem, który zapewne nie zniknie, ale dzięki temu peelingowi moja cera wygląda dużo lepiej. Na policzkach także zauważyłam poprawę. 

Nie uczulił mnie, ani w żaden sposób nie spowodował dyskomfortu.
Pachnie przyjemnie, taki kosmetyczny, chemiczny zapach, ale ładny ;))

Cena: 2,89 zł
Pojemność: 8 ml
Skład:

Opis producenta:
Witaminowa maska intensywnie nawilżająca to ekspresowy zastrzyk energii dla skóry! Połączenie wiśni z Barbados, glucamu® i alantoiny błyskawicznie ujędrnia i uelastycznia naskórek. Maseczka głęboko i długotrwale nawilża skórę, chroniąc ją przed działaniem czynników zewnętrznych. Witamina C sprawia, że skóra staje się promienna i pełna energii. Niezwykle przyjemny zabieg z aksamitną maseczką to doskonała chwila relaksu i odprężenia dla zmęczonej skóry twarzy. Przebadano dermatologicznie. Potwierdzone bezpieczeństwo i skuteczność.

Maseczka prześlicznie pachnie, kwiatowo-owocowo. To pierwsze co mnie w niej zachwyciło.
Konsystencję ma dość lekką, nie jest ciężka ani też zbyt lekka.
Wchłania się dość szybko, nawet gruba warstwa. Jednak czy jest to intensywnie nawilżająca maseczka?
Tego bym nie powiedziała. Owszem nawilża, dobrze, jednak nie spektakularnie. Osobom z suchą cerą niewiele pomoże, jednak dla mojej mieszanej cery to idealna maseczka.
Nie obciążyła cery, ani nie zapchała. Niestety w składzie mamy po raz kolejny parafinę. Osoby z bardzo wrażliwą, zapychającą się cerą muszą uważać.
Mojej cerze nie zaszkodziła. Delikatnie ją nawilżyła, zmiękczyła skórę i widocznie odżywiła.
Za cenę niecałych 3 zł warto przetestować ją.
Cena: 2,99 zł
Pojemność: 8 ml
Skład:

Zarówno peeling  jak i maseczką są obecnie w promocji w Rossmannie, kosztują 2,39 zł.

Miałyście już nowe maseczki i peelingi od Lirene? Jak się u Was spisały? :)

4 komentarze:

  1. mamy je, będziemy dopiero testowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam maseczkę i byłam z niej całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio testowałam płyn micelarny z Lirene i nawet zrobiłam niezbyt wdzięczny wpis na ten temat. Od tego czasu trzymam się z daleka od tej firmy kosmetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tej maseczki, ale dla mnie to najlepiej mocno nawilżające pasują.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...