wtorek, 11 sierpnia 2015

Dove - Beauty Finish - Dezodorant z minerałami

W lipcowym pudełku ShinyBox znalazł się dezodorant Dove Beauty Finish, który koniecznie chciałam Wam dziś opisać.


Zachwycił mnie już od pierwszego użycia. Pachnie prześlicznie! Kwiatowy zapach, z delikatną ozonową nutką. Bardzo ładny zapach, choć dla niektórych może być zbyt intensywny.
A jak z ochroną? Testuję go przez ostatnie upalne tygodnie i aż ciężko uwierzyć, ale on  naprawdę daje radę. Przez cały dzień czuję się świeżo i pewnie. Żadnych mokrych plam i co za tym idzie żadnego nieprzyjemnego zapachu.
Bardzo mile mnie zaskoczył... zawsze lubiłam dezodoranty Dove, jednak ten pod względem skuteczności jest najlepszy.

Nie wysusza skóry. Nie podrażnia stosowany nawet od razu po depilacji.

Bardzo go polecam! ;) U mnie sprawdził się na szóstkę z dużym plusem ;)

Kosztuje około 10 zł / 150 ml.

Miałyście do czynienia z nim? Jak się spisał u Was?

11 komentarzy:

  1. Tego wariantu akurat nie niuchałam, do tej pory wszelkie zakupione przeze mnie dezodoranty dove pachniały za mocno i nie do końca ładnie. Ale co jak co, skuteczności im nie można odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie znam, kocham ten klasyczny. I właśnie nim pachnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam inny antyperspirant zDove - taki do kolorowych ubrań. Rewelacja..

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dove, ale tego nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Dove, tej wersji nie miałam jeszcze ;)
    Porównując inne antyperspiranty zawsze wygrywa Dove pod względem ochrony, pielęgnacji jak i zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście używam antyprespirantu z DOVE i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię dezodorantów, wolę kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś, ale mnie podrażniają produkty w spray'u, muszę mieć w kulce lub w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie tez o dziwo się sprawdza. Jest lepszy niż Rexona zpudła Chodakowskiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach całkiem fajny, z właściwości ochronnych też jestem zadowolona, ale ta mgła, którą uwalnia wraz z zapachem, mocno zniechęca ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...