piątek, 17 lipca 2015

Under Twenty - Anti! Acne - Matujący krem BB o działaniu antybakteryjnym

Under Twenty
Anti! Acne
Matujący krem BB o działaniu antybakteryjnym


Opis producenta:
Zawarte w kremie BB z serii Under Twenty z serii Anti Acne algi zapobiegają problemom cery tłustej i mieszanej: kontrolują wydzielanie sebum, przyśpieszają regenerację skóry oraz zapobiegają powstawaniu nowych zmian trądzikowych. Kwas hialuronowy i Glicerol są źródłem nawilżenia dla skóry, poprawiają jej miękkość i elastyczność. Krem BB z serii Under Twenty z serii Anti Acne skutecznie matuje skórę, nawilża, wygładza, wyrównuje koloryt oraz redukuje widoczność porów i przebarwień. 


Dotychczas miałam tylko jeden podkład Under Twenty matujący i bardzo niemiło go wspominam... choć recenzje miał w 99% pełne zachwytu. Tępa konsystencja ciężka do nałożenia na twarz, uwydatnianie wszelkich możliwych mankamentów skóry to tylko 2 z licznych jego negatynych cech..
Była to nowość sprzed około 3 lat.
Do kremu BB, który dziś Wam przybliżę podchodziłam bardzo nieufnie, mimo, że w obecnym czasie używam tylko mineralnych podkładów, postanowiłam, że go przetestuję. Zwykła ciekawość zwyciężyła :))

BB krem dostępny jest w dwóch odcieniach: 01 jasny beż oraz 02 - naturalny.


Używałam tego jaśniejszego. Dla mojej jasnej, ale nie porcelanowej cery okazał się idealny. Jaśniutki beż, z żółtawymi tonami, które pięknie radzą sobie z zaczerwienieniami na policzkach i nosie, które mam na co dzień. Brak w nim różowych czy pomarańczowych tonów.
Krem ładnie wyrównuje koloryt cery. Drobne naczynka, rumieńce i inne zaczerwienienia jak wcześniej wspomniałam idealnie wręcz niweluje. Na większe problemy skórne, typu wypryski potrzebny jest jeszcze dobrze kryjący korektor, ponieważ BB krem ich nie kryje, niemalże wcale.
Nie podkreśla suchych skórek. I tutaj warto wspomnieć o konsystencji tego lekkiego podkładu. Różni się on całkowicie od tradycyjnych matujących podkładów. 
Nakładając go miałam wrażenie, że nie nakładam podkładu a jakiś delikatny, nawilżający krem. Konsystencję ma naprawdę niezwykle przyjemną, delikatną, bardzo 'śliską'. Nie trzeba się spieszyć z aplikacją. Dla początkujących osób w makijażu, a nie ma co ukrywać dla tej grupy docelowej jest on dedykowany będzie idealnym podkładem.

Po nałożeniu skóra jest bardzo mięciutka i delikatna w dotyku. Podkład nie jest odczuwalny. Bardzo lekki, nie obciążający cery. Nie podkreślający ani nie uwydatniający niedoskonałości (od porów po suche skórki włącznie).

A jak jest z matującymi właściwościami?
Jak dla mnie niestety średnio. Mam skórę mieszaną. Cera wygląda dobrze do 2 godzin, ale już nawet po aplikacji ten mat nie był taki odczuwalny, skóra po prostu wygląda bardzo naturalnie, bez płaskiego matu. Jest to zarówno wada jak i zaleta. 

Podkład nie ciemnieje w ciągu dnia.
Schodzi bardzo równomiernie. W upalne dni około 8 godzin dobrze wyglądał (wymagał tylko drobnych poprawek z użyciem bibułek matujących).
Nie zapchał mojej cery.

Skład:

Cena: ok 16,90 zł
Pojemność: 75 ml
Używałyście już BB kremów od Under Twenty? Jak się u Was sprawdziły?

12 komentarzy:

  1. Szukam właśnie czegoś fajnego na lato tylko szkoda, że z matem jest średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyneczka by była dla mnie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten krem BB się w ogóle nie sprawdził, świeciłam się po nim strasznie, nawet nie wytrzymywał 2 godzin jak u Ciebie już po pół godziny błyszczałam jak złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nie wiem czy któryś kolor by się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 01, na poczatku byłam zachwycona jednak później kiedy moja cera stała się choć trochę suchsza bardzo podkreślał suche miejsca co wyglądało strasznie ;/ obecnie używam jego końcowki tylko jak moja cera jest całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, jedynka nawet byłaby dla mnie za ciemna :( Miałam z tej serii krem przeciwtrądzikowy i piankę myjącą, i o ile pianka fajnie się sprawdziła, to krem bardzo zapchał ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. mialam kilka kremow BB i na lato sa idealne ale efekt kryjacy z reguły maja słaby;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory strasznie ciemne .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uważam że ten krem jest idealny dla nastolatek. Szczerze mówiąc sceptycznie nastawiłam się do niego , ponoeważ jest dosyć tłusty ale to nie stanowiło provlemu gdyż użyłam pudru. (By bell polecam) ogółem krem na twarzy wygląda bardzo naturalnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa. Właśnie na lato chciałam coś takiego.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...