czwartek, 9 lipca 2015

Noble Health - Prodetox Activ+ (+ wyniki konkursu)

Witajcie ;)
Dziś opiszę suplement diety, jaki stosowałam w ostatnich dniach. Kolejny, który ma w swoim składzie zielony jęczmień, ale nie tylko... ;))

Noble Health
Prodetox Activ+


Opis producenta:
Oczyszczanie organizmu. Zawarte w suplemencie naturalne ekstrakty, m. in. z młodego zielonego jęczmienia i czystka zapewniają prawidłowe funkcjonowanie układu pokarmowego, korzystnie wpływając na metabolizm i trawienie. Wygodny w użyciu, skoncentrowany napój zapewnia oczyszczenie organizmu ze zbędnych produktów przemiany materii, jak również usuwa wodę z organizmu.
Składniki aktywne produktu:
  • 1)Ekstrakt z korzenia mniszka lekarskiego wspomaga proces wydalania z organizmu wody i ubocznych produktów przemiany materii.
  • Ekstrakt z liści pokrzywy zwyczajnej wspomaga prawidłowe funkcjonowanie nerek.
  • Ekstrakt z jęczmienia pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.
  • 2)Wapń pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych i przyczynia się do prawidłowego krzepnięcia krwi.
  • Witamina C przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.
  • Witamina D3 pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu wapnia we krwi.
  • Witamina C oraz wapń przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
  • Produkt zawiera ekstrakt z czystka.
Zalecane dzienne spożycie: 25 ml produktu wypić popijając wodą lub rozpuścić w szklance wody i wymieszać
Zawartość netto: 250 ml  
Zawartość składników w dziennej porcji produktu (25 ml)
Aquamin, w tym:
wapń
2000mg
240mg (30% RWS)*
Ekstrakt z liści pokrzywy zwyczajnej
800 mg
Ekstrakt z zielonego jęczmienia
630 mg
Ekstrakt z korzenia mniszka lekarskiego
460 mg
Ekstrakt z ziela czystka
220mg
Witamina C
80 mg (100% RWS)*
Witamina  D3
5 µg (100% RWS)*
*RWS – Referencyjna Wartość Spożycia

Zaczniemy od jednego z ważniejszych 'czynników' oprócz działania a mianowicie od smaku... Obawiałam się goryczy, jednak suplement Prodetox Activ+ okazał się niesamowicie słodkim syropem. Naprawdę bardzo słodkim, dla mnie aż za bardzo - ale ja od dzieciństwa już nie przepadałam za słodkimi napojami. Niemniej czasami lepiej wypić coś zbyt słodkiego, niż gorzkiego.

Producent napisał, że:
Słodzony cukrami owocowymi i glikozydami stewiolowymi otrzymanymi z liści stewii (Stevia Rabaudiana Bertoni).

A jak z działaniem?
Najbardziej liczyłam, na 'pozbycie' się nadmiaru wody z organizmu. Bardzo często chodzę opuchnięta, szczególnie w 2 fazie cyklu i właśnie wtedy też zaczęłam przyjmować ten suplement.
Przyjmowałam go z samego rana rozcieńczony z około 1/3 - 1/2 szklanki wody.
I tutaj suplement okazał się niezwykle pomocny. Już po pierwszych 2-3 dniach poczułam się dużo lżejsza.
Oprócz tego czułam się rześko, pełna energii - tutaj zapewne to działanie mojego ulubionego zielonego, młodego jęczmienia, który jak wiecie z poprzednich moich recenzji - uwielbiam! I polecam każdemu, szczególnie przemęczonym osobom, którym brakuje energii do działania ;))
Żadne inne zioła, ani zboża nie pomogły mi tak jak młody jęczmień -  kupić go można w przeróżnych formach od tabletek (o których niedawno pisałam TUTAJ), syropu (o którym własnie czytacie) czy formie sypkiej, o której jeszcze Wam napiszę ;) Każdy znajdzie coś dla siebie.

Suplement Prodetox Activ+ jest kolejnym od Noble Health, który mnie nie zawiódł.
Jedynym minusem jest cena: 79 zł (250 ml).
Kuracja wystarcza na 10 dni, ale mimo wysokiej ceny, myślę, że raz na jakiś czas warto zadbać o swój organizm i zafundować mu małą dawkę oczyszczenia.
Kupić go można na stronie producenta Noble Health.

W konkursie zorganizowanym wspólnie z Noble Health zwyciężyły:
Aniela Muszalska oraz Marta Zytka ;)
Gratuluję dziewczyny! Czekam na Wasze adresy i telefony (dla kuriera).

Jakie znacie i stosujecie zioła oczyszczające organizm? Pijecie któreś regularnie? A może znacie inne sposoby? Koniecznie mi zdradźcie ;))

10 komentarzy:

  1. Wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki specyfik to by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn :) Ja się boję trochę suplementów diety ;p Sama nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się bać.. tym bardziej tych z naturalnym składem ;)

      Usuń
    2. potwierdzam, Prodetox Activ+ można stosować bez obaw :) Naturalny skład- między innymi ekstrakt z korzenia mniszka lekarskiego, pokrzywy, jęczmienia i witaminy C i D.

      Usuń
  4. wygląda zachęcająco :P
    Gratuluje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom, a co do ziół to ja pije czystek, czasem piję albo zjadam ostropest plamisty ale tutaj jestem mniej regularna, natomiast kupiłam sobie młody jęczmień w formie proszku i najczęściej po prostu o nim zapominam, przez to że smakuje bardzo średnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czystek chcę teraz kupić i pić ;)
      o ostropeście czytałam i chyba też nabędę...

      Jęczmień spróbuj najpierw pić z sokami, mi najlepiej z pomarańczowym smakuje ;) później tak się przyzwyczaisz, że i z samą wodą będzie Ci smakował ;)

      Usuń
  6. Hmmm...Mnie również przydałaby się taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...