piątek, 31 lipca 2015

Isana - Handlotion Verwohn Dich - Lotion do rąk z panthenolem i masłem shea

Dziś opiszę krótko jeden z moich ulubionych kremów do rąk ISANA, z limitowanej edycji - ale bez problemu dostępny w każdym Rossmannie...

Isana

Handlotion Verwohn Dich

Lotion do rąk z panthenolem i masłem shea



Opis producenta:Lotion do rąk Isana pielęgnuje suchą skórę rąk, chroniąc ją przed czynnikami zewnętrznymi. Składniki formuły pielęgnacyjnej - olej z awokado, masło kakaowe i masło shea intensywnie rozpieszczają ręce. Działanie pielęgnacyjne uzupełnione jest przez nawilżający pantenol. Nuta kwiatowa, drzewna i odrobina wanilii tworzą zmysłową kompozycję zapachową, która pozostawia poczucie harmonii i komfortu. Lotion szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze.


Nie sposób zacząć od prześlicznego zapachu! Lotion pachnie wiosennymi kwiatami, wyczuwam w nim głównie mój ukochany jaśmin wraz z delikatną nutką konwalii i 'mlecznej', otulającej wanilii. 
Używam go już od wczesnej wiosny i wciąż mi się nie znudził.
Konsystencję ma rzadką, ale nie lejącą.  Wchłania się błyskawicznie, co szczególnie mi się  w nim podoba.
W dodatku nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej, klejącej, lepkiej warstwy. Wchłania się do sucha wręcz, pozostawiając bardzo, ale to bardzo delikatną, aksamitną mgiełkę.
Idealnie spisuje się w ciągu dnia. Po minucie od aplikacji go można dotykać kartek itp., bez obawy o pozostawienie tłustych plam.
Nawilża dość dobrze, ale nie spektakularnie. Nie sprawdzi się zimą czy też późną jesienią. Jednak na wiosnę i lato jest idealnym, lekkim kremem na co dzień ;)
Wygładza, delikatnie nawilża, pozostawiając niezwykle miłą w dotyku skórę... i jakże pachnącą.

Wydajny jest niesamowicie. 300 ml butelka wystarcza mi na pół roku, a używam go codziennie!

Lotion mieści się w wygodnej i bardzo higienicznej butelce z pompką,
Pompka nie zacina się! To już moje kolejne opakowanie lotionu Isana i z czystym sumieniem polecam każdemu ;)

Pojemność: 300 ml
Cena: 7 zł
Skład:

















Używałyście już lotionów do rąk od Isany? Jak się u Was sprawdziły?

6 komentarzy:

  1. lubię, ładnie pachnie i odpowiednio nawilża

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że Isana ma w ofercie mydełko. Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O na moje suche dłonie może byłoby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale nie podbił mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masło shea w kosmetykach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie czeka na półce na użycie;) fajnie ze u Ciebie sie sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...