niedziela, 5 lipca 2015

Delikatny makijaż mineralny z Lucy Minerals

Dawno makijażu na blogu nie było. Pokażę więc mój ostatni ulubieniec.., W użyciu tylko jeden cień mineralny: Lucy Minerals w odcieniu "Sunkissed" oraz liner "Matte Black".
Do kresek mam dwie lewe ręce, więc wybaczcie te nierówności i asymetrię,.. (może kiedyś się nauczę ... :))





Użyte kosmetyki:
baza pod cienie Joko
cień Lucy Minerals "Sunkissed"
liner Lucy Minerals "Matte Black"
maskara "Erato" Muse Cosmetics
cienie do brwi Catrice Eyebrow Set

Miłego dnia :)

ps. przypominam o trwającym na blogu konkursie! KLIK
bardzo mało zgłoszeń jest a nagroda warta uwagi ;))

13 komentarzy:

  1. Bardzo delikatny :) Ale na upały w sam raz :) Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami mineralnymi a widzę że są na czasie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej mi się podoba - fantastycznie podkreśla piękno Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rzęsy!!!
    Makijaż przepiękny - taki rozświetlający :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i delikatnie :) Masz przepiękne oczy. Ja jeszcze nie weszłam w świat mineralnych kosmetyków, ale wszystko przede mną! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo mi się podoba, taki delikatny i dziewczęcy :) i przepiękne rzęsy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, a jakie masz długaśne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się, bardzo delikatny, ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz długie rzęsy! Na co dzień makijaż jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie mnimalistyczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, jednak i tak najbardziej uwagę zwracają rzęsy. Jak uzyskujesz taką długość ?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...