czwartek, 25 czerwca 2015

TIMOTEI Jerycho Rose - Szampon i odżywka "Siła i Blask"

Dziś recenzja duetu z Timotei: szamponu i odżywki z różą z Jerycha "Siła i blask".


Lubię "nabłyszczające" szampony i odżywki, zwykle fajnie 'dociążają' moje dość mocno falowane i kręcone włosy. Liczyłam, że ten duet właśnie tak będzie na nie działał i.... muszę przyznać, że działa.


Szampon ma żelową konsystencję, nie jest zbyt gęsty, ale też nie spływa z dłoni. Pieni się bardzo dobrze. Już niewielka ilość wystarczy do jednorazowej aplikacji. Wydajność na piątkę z plusem. A jak z działaniem? Bardzo dobrze. Robi wszystko to co powinien. Dobrze oczyszcza włosy. Nie spowodował łupieżu, ani w żaden sposób nie podrażnił mojej skóry głowy. Nie plącze włosów. Mimo, że używałam go zawsze w duecie z odżywką to jeszcze podczas mycia zauważałam niesamowitą gładkość i miękkość włosów.


Odżywka z kolei ma gęstą, dość kremową konsystencję. Nie jest tak wydajna jak szampon, włosy 'chłoną' ją błyskawicznie i trzeba dość dużo jej nałożyć. Zwykle  nakładałam ją na ok 20-30 minut.
Włosy po jej użyciu były niesamowicie miękkie i przyjemne w dotyku. W ostatnim czasie po żadnej odżywce nie miałam takich efektów. W dodatku tak jak pisałam na początku recenzji włosy bardziej dociążone, dużo lepiej się układały. Bez problemu rozczesywałam je. A i obiecany blask niemalże bił po oczach, także obietnica producenta została spełniona.
A czy włosy są silniejsze? Tutaj zmiany nie zauważyłam.

Zarówno szampon jak i odżywka ślicznie pachną. A zapach utrzymuje się przez dobre 2 dni, aż do kolejnego mycia.
I tutaj jeszcze jedna mała wada duetu. Niestety zauważyłam, że troszkę obciąża włosy.

Duet dostępny jest niemalże w każdej drogerii, między innymi w Rossmannie.

10 komentarzy:

  1. mam ten szampon w wersji mini, chyba 50 ml. trzymam na wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też polubiłam te kosmetyki, fajny duet

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten duet - oba produkty nieziemsko pachną, pięknie;). Z działa też jestem zadowolona i będę pisać o nich na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że obciążają włosy, bo to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja juz dawno nic nie miałam z tej marki bo jakoś za nią nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba już ponad rok nic nie uzywałam od nich

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach jest super, ale u mnie dwa dni nie utrzymuje się

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię produktów Timotei ;/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...