czwartek, 18 czerwca 2015

Szminki Y-CID ze sklepu Born Pretty Store

Od chyba już ponad 3 miesięcy na moich ustach królują 2 szminki Y-CID ze sklepu Born Pretty Store. Wybrałam 2 kolory, które jak się okazały sa bardzo do siebie zbliżone nr 8 oraz nr 11. Kosztowały niespełna 2 dolary / szt.. A jak się spisały?




Szminki jak widać na zdjęciach kolorystycznie naprawdę różnią się minimalnie.
Odcień nr 8 to intensywny róż ze średnim połyskiem, zaś nr 11 to fuksja wpadająca w fiolet z wysokim połyskiem. To właśnie odcień nr 11 szczególnie skradł moje serce. Długi czas szukałam ciekawej, fioletowej szminki, bez 'trupiego' efektu.




Trwałość niestety dość średnia, choć nie najgorsza. Około 2 godzin, o ile nie jemy i nie pijemy w tym czasie. Schodzi  na szczęście dość równomiernie.

Szminki nie wysuszają ust, choć nawilżających właściwości nie zauważyłam.
Jak za taką cenę są niezłe i możliwe, że skuszę się na inne kolory :)
Cena: 1,99 $

Dostępna na BornPrettyStore TUTAJ

Z hasłem XLG10 jest 10% zniżka.
Jakie kolory szminek/błyszczyków goszczą na Waszych ustach w ostatnim czasie?

17 komentarzy:

  1. Ładne, lubię takie intensywne kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mocne kolorki :) piękne chociaż nie dla mnie :) 11-ka super błyszczy i też badziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory choć nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory super ♥ mam z ich sklepu matowe pomadki i ich kolory też są oszałamiające, także warto robić tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka w kredce to coś mega. Wiem, bo mam ich wiele;).

    OdpowiedzUsuń
  6. nie koniecznie moje kolory, ale to jak wyglądają na ustach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta 11 kolorek faktycznie ma fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega kolory:) Ciekawa ich jestem:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...