wtorek, 30 czerwca 2015

Muse Cosmetics - Mascara ERATO

Zapraszam na recenzję tusz do rzęs ERATO od Muse Cosmetics ;)


W eleganckim opakowaniu oprócz maskary mamy także 2 dodatkowe szczoteczki. Każda z nich jest inna, także bez problemu każdy dopasuje do swoich preferencji.



W tuszu jest 'zamontowana' szczoteczka silikonowa, dodatkowo mamy jeszcze jedną, troszkę węższą silikonową oraz większą z włosia.


Zwykle używam tych z włosia, ale tak polubiłam silikonową, która była już w tuszu, że nawet nie zmieniałam szczoteczki.

Tusz ma niezwykle przyjemną formułę, dość suchą, ale też bardzo aksamitną. Dobrze rozprowadza się, nie sklejając przy tym rzęs. Rzęsy są idealnie rozdzielone. Nie ma nawet szans, żeby je posklejał. Nie pozostawia grudek. Nie rozmazuje się pod brwiami (z czym często mam problem), ani nie kruszy się w ciągu dnia. Napigmentowany jest bardzo dobrze. Czerń jest intensywna.
Wydłuża i pogrubia ładnie rzęsy już przy jednej warstwie i ta jedna mi w zupełności wystarcza :)
Choćbym chciała to nie mam się do czego przyczepić.

Poniżej tusz na moich rzęsach - jedna warstwa:



Warto wspomnieć jeszcze o jego demakijażu.
Tusz nawet najzwyklejszym płynem zmywa się dosłownie jednym ruchem! Nie maże się przy tym.
Chyba mój pierwszy tusz, który tak łatwo i szybko się zmywa. Może ktoś powiedzieć, że to nic nie zwykłego... ale pomyślmy o rzęsach, które każdego dnia męczymy przy demakijażu. Przy tym tuszu nie ucierpią. 
Tusz w swoim składzie ma dodatkowo aktywne substancje, które wzmacniają włókno i cebulki rzęs.
Po kilku tygodniach rzęsy na pewno będą w lepszym stanie niż po innych tuszach.

Bardzo go polubiłam i w ostatnich tygodniach jest zdecydowanie numerem jeden!

Jedynym minusem jest wysoka cena.

Pojemność: 8 ml
Cena: 98 zł
Dostępny na stronie producenta: Muse Cosmetics

Jak Wam się podoba efekt? :)

15 komentarzy:

  1. Mam ją i muszę w tym tygodniu zabrać się za napisanie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś wygrałam go w konkursie, już nie mogę się doczekać kiedy do mnie dotrze i zacznę używać :) piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt mi się podoba. To kolejna pozytywna opinia o tym produkcie, która czytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super! Szkoda, że jest tak drogi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne opakowanie! I efekt na rzęsach również wspaniały :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem - bardzo mi się podoba - tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie opakowany! I ta głęboka czerń, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest super, no i ta łatwość w demakijażu - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna propozycja z trzema szczotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie opakowany i jaki fajny efekt daje :) Też bardzo lubię te szczoteczki silikonowe :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...