czwartek, 2 lipca 2015

KONKURS z Noble Health: Wygraj Provital Activ+

Niedawno mogliście przeczytać na moim blogu recenzję suplementu diety  Provital Activ+ od Noble Health. Niedawno to ja go wygrałam na ich profilu, teraz Wy możecie wygrać go u mnie :)
Do wygrania są dwa opakowania.


Aby wygrać należy w maksymalnie 2-3 zdaniach napisać jaki jest Wasz sposób na pobudzenie? Poranna kawa a może macie lepszy sposób, aby być pełnym energii przez cały aktywny dzień?
Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone.

Należy także polubić profil sponsora na Facebooku oraz udostępnić post konkursowy (KLIK).

Regulamin:
1.  Organizatorem konkursu jest blog: kolorowoipachnaco.blogspot.com a fundatorem nagród firma Noble Health.
2.  Konkurs trwa od 22 czerwca do 8 lipca 2015 roku.
3. Nagrodami w konkursie są 2 opakowania suplementu diety Provital Activ+.
4. Konkurs organizowany jest tylko dla osób pełnoletnich, dla niepełnoletnich za zgodą rodziców.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni po zakończeniu konkursu.
6. Zwycięzca zostanie ogłoszony na stronie kolorowoipachnaco.blogspot.com 
7. Wysyłka nagród nastąpi do 14 dni roboczych od podania wyników i przesłania danych do wysyłki.
8. Nagroda nie podlega wymianie na inną lub na ekwiwalent pieniężny.
9. Wysyłka tylko na terenie Polski przez sponsora nagrody.
10. Osoby nieletnie muszą poprosić opiekunów prawnych o zgodę na wzięcie udziału w konkursie.

Formularz zgłoszenia:

1) Obserwuję blog jako:
2) Obserwuję profil Noble Health na Fb jako (wystarczy imię i 3 litery nazwiska):
3) Udostępniłam informację o konkursie (link):
4) Odpowiedz na zadanie konkursowe:

Możecie zgłaszać się tutaj lub na Facebooku. Wszystkie zgłoszenia będą brane pod uwagę.
Pamiętajcie jednak, że zgłaszając się tutaj należy obserwować bloga (poprzez GFC) a zgłaszając się poprzez Fb nalezy polubić profil mojego bloga.
Jedna osoba wysyła jedno zgłoszenie!

7 komentarzy:

  1. Ja również życzę POWODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jednak się namyśliłam i spróbuję :)
      1) Obserwuję blog jako: Nie Bieska
      2) Obserwuję profil Noble Health na Fb jako Aneta Zie...
      3) Udostępniłam informację o konkursie (link): https://www.facebook.com/AnNiebieska/posts/1583848215208982?pnref=story
      4) Odpowiedz na zadanie konkursowe: Po przebudzeniu wyglądam jak Zombie i takie same mam powolne ruchy jeśli wierzyć filmom, więc aby się obudzić dzień zaczynam od... myślenia! Chwilę sobie marzę, jeszcze leżąc w łóżeczku, przeciągając się we wszystkie strony, skopując kołdrę, aby chłodek mnie orzeźwił - rozmyślam o planach na dzisiaj i resztę swojego życia :) Po wstaniu piję szklankę wody, a po śniadanku niestety często wraca Zombie, więc sięgam po kawkę, którą uwielbiam, a jak to nie pomaga to... skaczę! na skakance, uwielbiam to :)

      Usuń
  3. 1) Obserwuję blog jako:Jogobella .J.K.
    2) Obserwuję profil Noble Health na Fb jako :Joanna M Kow
    3) Udostępniłam informację o konkursie (link):http://zaczarowana-romantyczka.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html

    https://www.facebook.com/Jogobella24/posts/424844697688616

    4) Odpowiedz :Mój dobry sposób na pobudzenie to letnia kąpieli z kawałkami lodu nie dość że pobudzi to i odmłodzi nasza skóra po takiej kąpieli zyska młodszy jędrniejszy wygląd ciała a i do tego naprawdę stawia na nogi wypróbujecie i sami ocenicie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...