środa, 17 czerwca 2015

ISANA Professional - Szampon i odżywka Pure Locken do włosów kręconych

Witajcie :)
Dziś recenzja fajnego duetu od Isany do włosów kręconych - szamponu i odżywki z serii Pure Locken.



Szampon
Szampon ISANA Professional Pure curls opracowany został specjalnie dla potrzeb włosów lokowanych, kręconych i falowanych. Jego profesjonalna, bardzo skuteczna formuła, której składnikami są ekstrakt z kryształu górskiego i prowitamina B5 tworzy system kręcenia loków, który pomaga ujarzmić niesforne, kręcone włosy i wzmacnia naturalną sprężystość i elastyczność loków – bez ich jednoczesnego obciążania. Włosy oczyszczane są w łagodny i oszczędzający sposób i otrzymują loki o żywym wyglądzie i zdefiniowanych kształtach. Formuła aktywnie utrwalająca loki we włosach lokowanych, kręconych i falowanych: tworzy system kręcenia loków o zdefiniowanych kształtach; zawiera ekstrakt z kryształu górskiego i prowitaminę B5; wykorzystuje technologię jonową dla zapobiegania „latającym włosom”. Potrójny efekt formuły: żywy, naturalny wygląd loków; sprężystość włosów; zdefinowane kształty loków.


Od szamponów niewiele wymagam: mają oczyścić włosy a przy tym nie wysuszyć mojej skóry głowy. Szampon Isany z serii Pure Locken idealnie sobie z tym radzi. Dobrze oczyszcza, nie wysusza włosów ani skóry. Nie uczulił, ani nie wywołał u mnie łupieżu... A do tego tak jak obiecuje producent ładnie podkreśla skręt fal i loków. Nie wierzyłam z początku, ale włosy po użyciu tego szamponu (oraz odżywki, o której jeszcze niżej wspomnę) naprawdę bardziej się kręcą. Są też bardziej ujarzmione, lepiej się układają. Wyglądają dużo lepiej niż dotychczas i nawet zaczęłam lubić te moje 'fikuśne' włosy...

Konsystencję ma odpowiednio gęstą. Szampon jest bardzo wydajny. Niewiele go potrzeba do jednorazowej aplikacji. Pieni się rewelacyjnie.

Pachnie przyjemnie, nie potrafię tego zapachu bliżej określić... może troszkę kwiatowo.

Tubka w jakiej jest zamknięty jest miękka i z łatwością można produkt zużyć do ostatniej kropli, bez rozcinania jej.
Odżywka
Odżywka ISANA Professional Pure curls opracowana została specjalnie dla potrzeb włosów lokowanych, kręconych i falowanych. Jej profesjonalna, bardzo skuteczna formuła, której składnikami są ekstrakt z kryształu górskiego i prowitamina B5 tworzy system kręcenia loków, który pomaga ujarzmić niesforne, kręcone włosy i wzmacnia naturalną sprężystość i elastyczność loków – bez ich jednoczesnego obciążania. Efektem są cudownie gładkie i miękkie włosy i loki o żywym wyglądzie i zdefiniowanych kształtach. Formuła aktywnie utrwalająca loki we włosach lokowanych, kręconych i falowanych: tworzy system kręcenia loków o zdefiniowanych kształtach; zawiera ekstrakt z kryształu górskiego i prowitaminę B5; wykorzystuje technologię jonową dla zapobiegania „latającym włosom”. Potrójny efekt formuły: żywy, naturalny wygląd loków; sprężystość włosów; zdefinowane kształty loków.



Odżywka ma bardzo lekką konsystencję, jak mleczko kosmetyczne. Włosy chłonęły ją bardzo szybko i miałam wrażenie, że aż za szybko. To odżywka ze spłukiwaniem, jednak za drugim użyciem postanowiłam ją przetestować bez spłukiwania, w mniejszej ilości... i tutaj już było o wiele lepiej. Nie obciążyła moich włosów. Ba! Nawet dodała im lekkości. Ujarzmiła moje włosy. A skręt jak wyżej pisałam był dużo lepszy.

Włosy po jej użyciu były miękkie, troszkę lepiej nawilżone (choć bez szaleństw). Ale to jak one się układają po jej użyciu to istna bajka.

Bardzo polubiłam ten duet i na pewno będę do niego wracać.

Cena: 9,99 zł / szt. (w promocji za 6,99zł).
Dostępne jak zawsze w Rossmannie.

12 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować , nie miałam jeszcze tego duetu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam nic do włosów Isany, choć wiele razy spoglądały na mnie z rossmannowskich półek ;p Mam falowane włosy, ten duet mógłby i u mnie się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale kiedyś się na pewno skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam, ale widzę, że musze spróbować. Podoba mi się to, że przetestowałaś ją jako b/s. Coś ostatnio nie mogę trafić na fajną odżywkę b/s więc tym bardziej chciałabym ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedrogi duet, może wypróbuję i ja..

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie produkty do włosów Isana się nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra używa i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie lubię produkty do włosów z Isany, chociaż tego duetu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w wersji Baleowej z DM, ciekawa jestem czy składy mają podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ostatnio tą odżywkę na próbę, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do tego zestawu polecam jeszcze styling cream z tej serii. Przetestowałam - włosy mają ładny skręt i są miekkie w dotyku a co najważniejsze że nie są suche tak jak po użyciu żelu. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam! Jeszcze nie używałam bo miałam keratynowe prostowanie włosów... Ale na dniach zacznę używać ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...