wtorek, 9 czerwca 2015

Dezodoranty CD (atomizer i roll-on) - bez soli aluminium

Gdy tylko przeczytałam, że sławne dezodoranty CD wchodzą do naszych polskich drogerii bardzo się ucieszyłam. Dużo dobrego o nich słyszałam i czytałam. Dotychczas były dostępne tylko w Niemczech.
Udało mi się je wygrać w konkursie na Facebooku u Siouxie i całe szczęście...



Posiadam wersje zarówno w atomizerze jak i kulce. Działają niemalże identycznie, dlatego też zrecenzuję je razem.
Zapach wszystkich 3 wersji zapachowych bardzo mi się podoba, w szczególności granat, który jest idealnym zapachem dla fanek słodkich, owocowych kompozycji. Lilia wodna pachnie dość intensywnie, ale to świeży i przyjemny dla nosa zapach. Cytryna mimo, że troszkę chemiczna przyjemnie odświeża.

Wersja w kulce po aplikacji bardzo szybko wysycha, nie lepi się, zaś wersja w atomizerze troszkę dłużej schnie i czasami niestety bardzo się lepi.
Pomimo alkoholu, żaden z dezodorantów nie podrażnia skóry, nawet bezpośrednio po depilacji.

A działanie? Niestety bardzo słabe :( W ciągu dnia pewnie mogę się czuć góra przez 4 godziny i to w typowo wiosenne dni. W ostatnie upalne dni dezodoranty te wcale u mnie się nie sprawdziły.
Przed potem nie ochraniają wcale. Jedynie przed zapachem (i to max na 4 godziny), ale szczerze to mnie to nie zadowala.A nie mam problemu z nadmierna potliwością.
Jako ochrona na noc jestem jak najbardziej na tak.
Na plus brak soli aluminium i dość dobry skład.

Tyle jeśli chodzi o mnie... Jednak muszę wspomnieć, że część zestawu dałam mojej mamie i u niej dezodoranty w obu wersjach sprawdzają się bardzo dobrze.
Gdybym bazowała tylko na mojej opinii to nie poleciłabym ich, jednak skoro u mojej mamy tak dobrze się sprawdzają... to pozostaje mi tylko napisać to, że każdy musi sprawdzić sam ;)

Oba warianty są bardzo wydajne, szczególnie atomizer ;)
Cena ok 10 zł

Znacie dezodoranty CD? Jak się u Was sprawdziły?

10 komentarzy:

  1. Wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ich używam właśnie w takie luźniejsze dni lub na noc i w tej roli sprawdzają się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ich spray z lilią wodną, ale mimo ładnego zapachu działanie jest średnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu, to raczej nie dla mnie. Ja zawsze szukam czegoś, co wytrzyma cały dzień i jeszcze wieczorny trening...

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli na moje problemy za słabe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie używam antyprespirantu z VICHY i jestem bardzo zadowolona z jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o nich, ale się trochę obawiałam tego alkoholu, bo mnie podrażnia, ale piszesz, że nie podrażnia nawet pod depilacji, to może się jednak skuszę... ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...