czwartek, 21 maja 2015

Murier Lash - Serum do rzęs - efekty po 6 tygodniach

Od 6 tygodni używam serum do rzęs Murier Lash. Czas opisać pierwsze wrażenia i pokazać efekty.



Opis producenta:
Serum MurierLash jest maksymalnie skoncentrowanym źródłem ekstraktów roślinnych, takich jak: ziele świetlika, zielona herbata, oraz imbir, które dodadzą rzęsom sprężystości, energii i witalności. Hydrolizowane proteiny pszenicy natomiast poprawią kondycję rzęs przez ich nawilżenie.i wygładzenie. Znakomity efekt osiąga się już po trzech tygodniach stosowania, natomiast maksymalna faza kuracji nastąpi po 2-3 miesiącach. Odżywkę stosuje się raz dziennie, a następnie dla podtrzymania efektu – 3-4 razy w tygodniu. Preparat został przebadany dermatologicznie oraz przez lekarzy okulistow i oftalmologów.

Składniki aktywne MurierLash to nowoczesny kompleks maksymalnie skoncentrowanych składników: Biotynoyl Tripeptide-1, który wzmacnia włókno i mieszek rzęs, oraz prowitamina B5 (d panthenol), która skutecznie odbudowuje strukturę brwi i rzęs oraz stymuluje porost nowych. Keratyna: składnik wzmacniający rzęsy/brwi oraz wyciąg z komórek macierzystych – to one nadają dramatyczne tempo wzrostu rzęs.




Serum posiada dość długi, cieniutki pędzelek. Już jednym ruchem można nałożyć odpowiednią ilość do jednorazowej aplikacji.
Konsystencję ma rzadką, ale nie na tyle, aby spływało do oka.. a nawet jeśli tak się zdarzy to absolutnie nie podrażnia ono oczu. Jest niezwykle łagodne, w żaden sposób przez te 6 tygodni mnie nie podrażniło.


Na rzęsy nie mogę narzekać, z natury są długie, ale za niezbyt gęste - a przynajmniej nie tak jak ja bym sobie tego życzyła... Niestety nie możemy mieć wszystkiego.. ;)

Zanim rozpoczęłam kurację rzęsy miały słabszy okres i bardzo zaczynały mi wypadać.
Bardzo liczyłam na to, że serum powstrzyma wypadanie i wzmocni moje rzęsy.
Na to, że będą dłuższe nie liczyłam, myślałam, że to niemożliwe... ale po 2 tygodniach stosowania serum, zauważyłam, że rzęsy urosły! Wzmocniły się także w bardzo szybkim tempie, ponieważ już po pierwszych użyciach przestały mi wypadać.
Po 4 tygodniach ujrzałam ok 3 mm nowe "baby-lash" :)
I właśnie od tego czasu zauważyłam, że pojawia się ich coraz więcej.

Poniżej efekt po 6 tygodniach, mam nadzieję, że dla Was dobrze widoczny.
Rzęs jest więcej, są troszkę dłuższe i ciemniejsze.


to samo z zdjęcie z efektem uwypuklenia, lepiej widać zagęszczenie:


W makijażu efekty przed i po w różnych makijażach:



Odżywkę stosować będę nadal. Zużyłam dopiero może 1/4 opakowania, więc wystarczy mi jeszcze na minimum 3 miesiące a może i dłużej.
Myślę też, że najlepsze efekty dopiero przede mną... ;))

Serum kosztuje 179 zł. W opakowaniu jest go 4,5 ml.
Więcej informacji na stronie producenta Murier.

13 komentarzy:

  1. wow! będę mieć to serum na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dobry efekt :D Zagęszczenie od razu rzuca się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie są gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też już zaczyna być widoczny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt :) Również jestem w trakcie testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super efekt, a jeszcze tyle przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, działa i to jak szybko!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie :D ja myślę nad kupnem tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo bardzo ładnie się zagęściły :) Ja używam teraz Long 4 lashes i te jestem póki co zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...