piątek, 22 maja 2015

Catrice Camouflage Cream - Kamuflaż/korektor - odcień 010 Ivory

Korektor Catrice - Camouflage Cream mimo, że na rynku jest w sumie od niedawna jest już kultowym kosmetykiem. Mnóstwo dobrych opinii, niska cena ... i całkiem dobry skład przekonały mnie, aby rzucić na jakiś czas mineralne korektory i przetestować coś drogeryjnego, mocniej kryjącego.
Jak się sprawdził?



Odcień 010 Ivory to najjaśniejszy odcień spośród 3 kolorów do wyboru.
Liczyłam, że będzie dla mnie odpowiedni... Ale niestety dla mnie jest za ciemny :(
Poniżej na swatchu można zobaczyć, że do najjaśniejszych odcieni on nie należy: 


Bardzo ubolewam nad odcieniem, tym bardziej, że korektor naprawdę świetnie kryje... zarówno wypryski, cienie pod oczami jak i naczynka (pod tym względem szczególnie dobrze się spisuje, jego żółtawy kolor idealnie kryje wszelkie zaczerwienienia - a w połączeniu z podkładem w odcieniu z gamy 'golden czy też oliwkowej' tworzą duet idealny).
Pod oczami mimo dobrego krycia nie spisywał się aż tak dobrze, po niedługim czasie bardzo wchodził w zmarszczki, a dodatkowo niestety podkreślał suche skórki, o których nawet pojęcia nie miałam i wysuszał troszkę skórę. Może z tłuściejszym kremem dodatkowo lepiej by współpracował...

Wracając jeszcze do krycia innych niedoskonałości - w strefie T (mam mieszaną cerę, a strefę T bardzo tłustą) musiałam go dodatkowo 'przygruntowywać' pudrem, ponieważ po ok 2-3 godzinach zaczynał schodzić. Na policzkach, gdzie mam normalną cerę trzymał się nieskazitelnie niemalże cały dzień.

Jak widać nie jest to idealny korektor/kamuflaż - niemniej kryje naprawdę świetnie! Przy niewielkiej pomocy innych kosmetyków (kremu pod oczy czy pudru) można go okiełznać w prosty i szybki sposób.
Pozostaje jedynie problem kolorów... osoby z porcelanową cerą nie znajdą w gamie Catrice odpowiedniego odcienia...

Odcień Ivory na pewno latem będzie dla mnie odpowiednim, więc tylko czekam na pierwsze upalne dni, aby troszkę nabrać kolorków ;))
Kolorystycznie odpowiada on choćby podkładowi Annabelle Minerals w odcieniu Golden Fair - więc nie jest to odcień dla mulatek, ani też bardzo opalonych osób.

Za opakowanie mieszczące zapłaciłam 12,90 zł (zamawiałam w sklepie Urodomania).
Niestety w okolicy nie mam dostępu do Catrice...

Znacie ten korektor? Używacie? Jak się u Was spisuje?
A może znacie dobrze kryjący korektor w jaśniejszym odcieniu?

26 komentarzy:

  1. Mam 010 i mam wrażenie, że mój jest sporo jaśniejszy :)
    Bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, mój tak samo bardzo jasny :)

      Usuń
    2. Mój również jest jasny

      Usuń
    3. Na mojej bladej łapce tak wygląda :( może macie troszkę ciemniejszą karnację...?

      Usuń
    4. U mnie swatch " 01" na mojej skóra wygląda jak korektor idealny dla dziewczyn o jaśniutkich karnacjach. Myślę, że to właśnie efekt zestawienia, kontrastu ze skórą. :)

      Usuń
  2. Ja również mam najjaśniejszy odcień i wydaję mi się, że jest on jaśniejszy od tego, który pokazujesz. Lubię go, świetnie sprawdza się przy kryciu niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 020 :) odcień 010 był dla mnie zdecydowanie za jasny. Twój odcień wygląda jak moja 20... Pokazywałam ją jakiś czas temu na blogu. Może masz podmienione kolory? :(
    BTW bardzo lubię ten korektor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... raczej nie...
      na swatchach u dziewczyn podobnie wygląda... :(
      Poczekam, aż się opalę... ;)

      Usuń
  4. Nie znam i pewnie nie poznam, a wszystkiemu winien kolor, coś ciemny ten Ivory ;)
    Jeśli chodzi o działanie to całkiem fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... dość ciemny jak na Ivory...

      Usuń
  5. Ja mam ciemniejsza karnację i ten odcień jest dla mnie za jasny, a "numerek wyżej" jest zbyt pomarańczowy i jest widoczny na skórze, chyba, że użyje cięższego podkładu, ale wtedy jaki sens używać tego korektora skoro mam nałożyć jeszcze ciężki podkład? Kupiłam go z myślą o używaniu lekkiego kremu tonującego i używaniu go na niedoskonałości, ale niestety kolory go dyskwalifikują, a szkoda, bo biorąc pod uwagę cenę i działanie to jest naprawę dobry, mimo tego, że np. w strefie T trzeba go przypudrować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam aż firmy zmądrzeją i zaczną naprawdę jasne kosmetyki produkować...

      Usuń
  6. Lubię go stosować na nieprzyjaciół, świetnie kryje, pod oczy jednak jest zbyt ciężki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprzyjaciół świetnie kryje *.*

      Usuń
  7. Ja z nim mam dziwne relacje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie?
      Idealny nie jest... ale jak na drogeryjny to ok ;)

      Usuń
  8. Kryje nieźle, ale podkarmia syfory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pamiętam to jest na bazie oleju rycynowego (nie mogłam dziś znaleźć składu, a na opakowaniu nie ma)... więc to pewnie jego sprawka.. ale lepszy ten olejek niż parafina (ta w większości kamuflaży jest, m.in. w Kryolanie :/).

      Póki co wracam do mineralnych korektorów... a jak się opalę to temu dam szansę jeszcze ;)

      Usuń
  9. Używałam go troszkę, ale odstawiłam. Był za ciężki dla mnie. Teraz męczę korektor
    z Avonu. A następnie wezmę pod lupę korektor, który kupiłam na promocji
    w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ciut za ciemny, ale krycie bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam 020 i pod oczy dla mnie jednak za ciemna, Myślę o zakupię 010 ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten korektor i bardzo go lubię,

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od dawna nie używam tego typu korektorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i raczej mieć nie będę - wygląda mi na to, że kolor zupełnie by mi nie odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kupię go chyba, wydaje się okropnie ciemny! A i tak moim ulubieńcem jest MAC Pro Longwear i wątpię, że cokolwiek może go przebić :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten korektor w tym samym kolorze i choć nie należę do osób o porcelanowej twarzy jest dla mnie w zimie za ciemny :/ ale krycie ma świetne:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...