wtorek, 28 kwietnia 2015

Sylveco - Oczyszczający peeling do twarzy

Sylveco
Oczyszczający peeling do twarzy 


Hypoalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry ze skłonnością do przetłuszczania, z rozszerzonymi porami. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek. Peeling zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego o działaniu normalizującym pracę gruczołów łojowych, łagodzącym podrażnienia i przyspieszającym regenerację. Stosowany systematycznie dotlenia skórę, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum.

Najwyższy czas, abym napisała dziś o moim ulubionym peelingu do twarzy. Jakiś czas temu znalazłam go w ShinyBoxie. Od tamtej pory jest nieodłącznym elementem mojego małego, domowego SPA.
Naczytałam się kiedyś jaki to korund jest ostry i 'mocny'... a ja właśnie lubię mocne, porządne peelingi.
Przy pierwszym użyciu peelingu Sylveco pomyslałam: gdzie ta ostrość i moc?
Drobinki korundu w nim są bardzo malutkie, mikroskopijne. Na pewno nie ostre, a przynajmniej nie dla mnie, a mam naprawdę wrażliwą i delikatną skórę twarzy.
Jednak peelingują one IDEALNIE. Oczyszczają skórę. Świetnie radząc sobie nie tylko z martwym naskórkiem, ale też z porami i ewentualnymi wągrami na nosie.
Nie podrażnia przy tym skóry. Po około 2 minutowym masażu skóra jest tylko delikatnie zaróżowiona.

Po peelingu skóra jest niesamowicie dobrze oczyszczona, gładka - peeling ma kremową konsystencję (jak odżywczy krem do twarzy). Nawet nawilża delikatnie skórę - i pod tym względem peeling nie ma sobie równych!!!


Kolor - szarawy - może niezbyt zachęcający, ale nie to jest najważniejsze w nim.

Pachnie ziołowo i jak dla mnie przyjemnie ;)

Wydajność naprawdę bardzo dobra.
W dodatku peeling jest bardzo wydajny (przy użyciu 2 razy w tygodniu powinien wystarczyć nawet na 3 miesiące).

Peeling mieści się w zgrabnym, 75 ml słoiku. Wygodnym pod względem wydobywania produktu.

Dla mnie to bardzo delikatny dla skóry twarzy peeling. Powinien sprawdzić się przy każdym rodzaju skóry (może tylko przy trądzikowej nie, jeśli występują wykwity i zmiany ropne).
Świetnie spełnia swoją rolę. Bardzo go polecam. Nie jest drogi. Jak wszystkie produkty Sylveco ma bardzo dobry skład ... i co ważne DZIAŁA.
"Pobił" mojego 3-letniego ulubieńca... A byłam pewna, że żaden mu już nigdy nie dorówna ;)

Cena: 19 zł 
Pojemność:75 ml
Skład:


Miałyście do czynienia z tym peelingiem? Lubicie kosmetyki Sylveco? Jak się u Was sprawdzają?
A może znacie już nową markę od Sylveco - Biolaven? Mam chęć kliknąć ich krem do twarzy, ale boję się zapchania... Używała go któraś z Was?

23 komentarze:

  1. ciekawy, nie miałam z nim nigdy styczności

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i dla mnie średnio, ja lubię czuć pod palcami grube, porządne drobinki, które na prawdę ścierają, a niestety korund taki nie jest :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go uwielbiam, dzięki niemu niemal całkowicie pozbyłam się wykwitów na brodzie, które były moją zmorą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Regularnie używam peelingów zarówno do twarzy,jak i do ciała - jednak w obu przypadkach potrzebuję dobrych zdzieraków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go,ale bardzo chcę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie mnie ciekawi ten peeling i kiedyś na pewno go kupię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę go wypróbować, już od dawna jest na mojej liście zakupów

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten peeling, ale nie stosuję go zbyt często ze względu na swoją naczyniową cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam dużo, ale się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam, uwielbiam, bardzo wydajny i skuteczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego peelingu jeszcze nie miałam, ale am zamiar go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale lubię kosmetyki od Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę sprawdzić produkt tej firmy, ale bardziej ciągnie mnie w kierunku kremów niż peelingów :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na kremy to i ja mam chęć, mam próbki już nawet ale nie mogę się zebrać do testów (pod tym względem nie lubię testować nowości, zawsze się boję zapchania cery...)

      Usuń
  14. Mam żółtą wersję tego peelingu, ale jeszcze nie doczekał się swojej wielkiej premiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten będzie u mnie następny ;) daj znać czy dobry... choć na pewno takkkkk ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...